Archiwum z dnia 2010.11.22
- 00:11 Nowy klip Michaela Jacksona do piosenki "One More Chance" (wideo)
- 01:00 Magda Bulera pracuje dla Joanny Klimas
- 01:00 BNP Paribas uruchamia globalną kampanię
- 01:00 Reforma nauki w Polsacie
- 01:01 Sarto dla IBA Accounting Services
- 01:01 Sylwester Kwiatkowski dyrektorem zarządzającym FuturePR
- 01:03 Frost & Sullivan: Europa Środkowo-Wschodnia liderem FTTH/B - Polska w tyle
- 01:04 Rozmowy Obrotne w Orange - bezpłatne połączenia w obie strony z wybranymi numerami
- 01:04 Kinga Czub w agencji 5tka PR & Marketing Szeptany
- 01:05 ABI: 55,5 mld przychodu płatnych telewizji w III kw.
- 01:05 Agnieszka Krawczyńska awansowała w TBWA\PR
- 01:08 PRactions rozpoczyna obsługę Sunrise System, Łukasz Jakubiak rzecznikiem prasowym
- 01:09 Noble Health wybrało agencję studio PRowokacja
- 01:10 Sylwia Vogel PR managerem SARE
- 01:11 Samsung C3530 w Polsce
- 01:12 Brodka, Socha i Pyrek walczą o tytuł “Kobiety Roku TVN Turbo”
- 01:30 Wraca Superman
- 01:34 Aplikacja Mediów Regionalnych na iPhone’a i BlackBerry
- 01:37 MultiBank wprowadza nową usługę SMS
- 01:41 Arnold Schwarzenegger chce wrócić do filmu
- 01:43 Dell podwaja zysk
- 01:52 Harry Potter zarobił 125 milionów dolarów w pierwszy weekend
- 01:53 RPP nie podniesie stóp procentowych z obawy przed umocnieniem złotego
- 01:56 "Hey Jude" hitem The Beatles
- 02:06 “Popcorn” z kalendarzem
- 02:11 InsERT reklamuje się jako „fabryka dobrych programów” (wideo)
- 02:22 Loteria telewizyjna i składanka muzyczna w kampanii Volvo V60
- 02:39 Mozilla: 400 mln użytkowników Firefoksa i 104 mln USD przychodu w 2009 r.
- 02:55 25 proc. konsumentów planuje zakup odbiornika 3D
- 02:55 Po kryzysie: niewiele giełd odrobiło straty
- 02:55 „Efektywność w transporcie” reklamuje Mitsubishi Fuso Canter
- 02:59 Take That: 500 000 sprzedanych płyt w ciągu tygodnia
- 03:46 Inflacja bazowa po wyłączeniu cen żywności i energii wyniosła 1,2 proc.
- 04:00 Roxette gwiazdą sylwestra Polsatu
- 04:00 G2 dla Chevroleta w Europie
- 04:44 Google uczy jak działa internet
- 05:00 MySpace współpracuje z Facebookiem (wideo)
- 05:22 „Dotyk kuszącego piękna” w kampanii Luksji SkinKind (wideo)
- 05:33 Coraz lepsze wyniki finansowe polskich firm
- 06:31 Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 704,7 mld zł
- 06:44 „Nawijaj aż zbaraniejesz” reklamuje „Przebieraj. Wybieraj.” w Heyah Mix (wideo)
- 07:00 Poważne kłopoty z telefonami Nokia N8. Nie działa zasilanie (wideo)
- 07:22 Krakus: Wędliny takie jak kiedyś (wideo)
- 09:00 Nowa siedziba Pioneer Pekao TFI
- 09:11 Internauci i pracownicy LOT-u bronią żurawia na samolotach
- 09:20 Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Springera
- 09:22 Magazyn „X-Cross” od 5 grudnia
- 09:39 “Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem
- 09:45 Aglomeracja Śląska: nie ma mocnych na RMF FM; Łódź dla Radia ZET
- 09:51 Innowacyjność peruki Natural Wig
- 09:55 "Polscy lekarze dla Haiti" z PKO Bankiem Polskim
- 10:39 VII Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
- 12:30 Nowe Volvo V60 już w salonach
- 12:39 Wpadki telewizyjne: Marcin Meller się, k…, przejęzyczył (wideo)
- 14:11 Inteligentna energia zasili Batorego
- 14:20 Nuggetsy – pyszni towarzysze spotkań
- 14:21 Nowa lokata w ING Banku Śląskim
- 14:50 Sukces mobilnego systemu spisowego stworzonego przez GUS oraz Grupę TP
- 15:39 “W11” i “Detektywi” straciły widzów
- 17:39 Kino Polska i TVN Warszawa nagrodzone Satelitarnymi Oskarami
- 18:14 Złote Kaczki 2010 – Najlepsze z najlepszych - gala już we wtorek
- 19:00 Nowe podejście do oszczędzania sposobem na dostatnią emeryturę
- 22:39 Ceny reklam w TVP 1 spadły o 17 proc. a w TVP 2 wzrosły o 5 proc.
- 23:39 „Rzeczpospolita” więcej z reklam, „DGP” i „Gazeta Wyborcza” mniej