„Dotyk kuszącego piękna” w kampanii Luksji SkinKind (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind. Akcję na zlecenie PZ Cussons przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 15 listopada kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind pokazuje, że służą one do pielęgnacji skóry wrażliwej i delikatnej. W przekazie pod hasłem „Dotyk Luksji. Dotyk kuszącego piękna” pojawia się motyw subtelnych kwiatów.

W ramach akcji emitowane są 30- i 15-sekundowe wersje spotu. Kreacją kampanii – w oparciu o produkcję przygotowaną wcześniej dla Cussons UK przez TBWA Manchester – zajęła się agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem