Archiwum z dnia 2011.02.11
- 00:30 “Bitwa na głosy”, “Rodzinka.pl oraz “Instynkt” wiosną w TVP 2
- 01:00 Erik Hurless w mamastudio
- 01:00 home.pl współpracuje z siecią Era
- 01:11 ComPress kolejny rok z Weber-Stephen Polska
- 01:15 Kyriakos Kyriakou dyrektorem zarządzającym ACNielsen Polska
- 01:21 Smartfony Nokii będą wyposażane w Windows Phone
- 01:22 Jennifer Lopez globalną ambasadorką Gillette
- 01:22 Knorr na trzy miesiące z Multi Communications
- 01:24 David Sable globalnym CEO Y&R Advertising
- 01:33 HTC kupuje udziały w OnLive
- 01:43 Poszukiwania prezesa i członków zarządu PZU
- 01:55 100 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
- 01:57 Portal Era Music Garden w nowej odsłonie
- 02:00 IDC: sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyższa niż pecetów
- 02:13 Bart Buyse nowym szefem Lufthansy w Polsce
- 02:33 Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w Grupie IQS
- 03:16 AmRest kupi za 170 mln euro największego operatora KFC w Hiszpanii
- 03:17 Cisco: 6-proc. wzrost przychodu, w dół zysk
- 03:34 Polskie firmy zwiększają inwestycje za granicą
- 03:54 Eksport ciągle trzyma się mocno
- 04:36 Nowe Media dalej dla Telekomunikacji Polskiej
- 04:37 Piotr Kuc i Filip Friedmann w radzie nadzorczej Mediacapu
- 04:44 Kot Futurus i wróży grupowe w kampanii Allegro.pl (wideo)
- 06:33 Rihanna, Henry i Von Teese w reklamie Renault Clio (wideo)
- 07:00 Katarína Králová Ševčíková na czele marketingu Marks & Spencer
- 07:25 Można zaciągnąć u fiskusa nieoprocentowany „kredyt” na 15-miesięcy
- 07:30 Chargeback: reklamacja transakcji opłaconych kartą
- 07:44 Sphinx promuje „Wieczory we dwoje” i „Powalentynkowy zawrót głowy”
- 07:55 Facebook otworzył biuro w Hong Kongu
- 08:07 Droższe ceny biletów komunikacji miejskiej w Trójmieście
- 08:33 TouchPad - pierwszy tablet na webOS od HP (wideo)
- 09:00 O ile wzrośnie oprocentowanie kredytów? (Analiza Bankier.pl)
- 09:53 Wiosenne konferencje: Docieplenie obiektów zabytkowych od wewnątrz
- 10:22 Anna Lubowska awansuje w europejskich strukturach MEC
- 10:44 Playhouse Disney zmieni się w Disney Junior
- 10:44 Weekendowa „Kawa czy herbata?” obniża widownię TVP1
- 10:45 Winiary WARZYLION wykorzystuje marketing rekomendacji
- 10:55 HP prezentuje smartfony Veer i Pre3 (wideo)
- 11:00 BRE Bank będzie obsługiwać budżet Rybnika
- 11:00 Polska reklama urosła o 16 proc., Unilever wydał najwięcej
- 11:07 Centrum bankowości ING w zabytkowej fabryce
- 11:11 Ceny benzyn nie będą rosnąć, ale możę zdrożeć diesel
- 11:22 Marcin Meller kontra Platforma Obywatelska. “Straciliście wyborcę”
- 13:33 Dobre drugie półrocze Grupy WARTA
- 13:44 “Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej
- 14:57 Coraz mniej złych kredytów
- 15:08 Bez kasku, ale z polisą
- 16:24 Samsung 2View – aparaty dla zakochanych par
- 17:08 "Rock of Ages": Anne Hathaway zaśpiewa z Tomem Cruise'em
- 17:15 Dobry moment na zaciągnięcie kredytu we frankach
- 17:22 Co dałaby rezygnacja z emerytury w ZUS? Niewiele, trzeba więcej pieniędzy inwestować
- 17:44 Bociany, szachiści i Ali Baba reklamują Red Bull (wideo)
- 19:17 „Chichot losu”, „Dr House” i „Sygnały dnia” w TVP HD
- 20:22 Eska odrabia straty, zyskują radia regionalne
- 21:22 SMS-y w loterii Ery „Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?” wprowadzały w błąd
- 21:33 TVP chce 5 mln zł za mecenat nad Teatrem TV
- 22:44 Orange: Play naśladuje nasze reklamy. Play: Komuś puszczają nerwy (wideo)