Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w Grupie IQS

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak rozpoczęły pracę w Grupie IQS. Rybicka-Fijoł objęła stanowisko bussines unit managera, a Strzałkowska-Kominiak – research managera.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marta Rybicka-Fijoł (na zdjęciu z lewej) jako bussines unit manager w Grupie IQS będzie kierowała zespołem ilościowym, odpowiadając za kształtowanie i nadzorowanie strategii rozwoju oraz współtworzenie narzędzi dostosowanych do potrzeb klientów.

Rybicka-Fijoł z branżą badawczą jest związana od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w Nestle, przez wiele lat była członkiem rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa, a w Rignier Axel Springer Polska była odpowiedzialna za badania i analizy rynku oraz uczestniczyła w procesie budowania produktowej strategii marketingowej. Ostatnio jako head of technology research w TNS OBOP nadzorowała rozwój usług badawczych w sektorze rynku technologicznego.

grafika

Natomiast Maja Strzałkowska-Kominiak jako research manager dołączyła do zespołu Marty Rybickiej-Fijoł. Będzie zajmować się koordynacją aktualnych projektów badawczych i bieżącą obsługą klientów.

Strzałkowska-Kominiak pracowała wcześniej w agencjach LABoratory i TNS Pentor. Zajmowała się zarówno badaniami eksperymentalnymi, jak i tradycyjnymi - głównie dla branży FMCG. Jako doktorantka psychologii w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej prowadzi na tej uczelni zajęcia ze statystyki i neuronauki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami