Archiwum z dnia 2011.03.08
- 00:08 TVN 24 i Polsat News zyskują, a TVP Info traci
- 00:25 Znaleźć firmę w internecie? Najlepiej na Pkt.pl
- 00:38 Wszystkie kanały HBO i Cinemax już dostępne w HD
- 01:00 Ewa Wróblewska nową dyrektor finansową FireFly Group
- 01:05 Telma Group Communications dla BillBird
- 01:08 Rzepka, Kwaśniak i Sobczyk w Kropce Bordo
- 01:08 Polskie Radio uruchamia kanał radiowy o Janie Pawle II
- 01:09 Ciszewski Financial Communications dla Gold Finance
- 01:10 Piotr Rogucki nakręcił teledysk do nagrania "Szatany"
- 01:24 "21st Century Girls" - Willow Smith (wideo)
- 01:39 Pokolenie drum'n'bas w Gdańsku
- 01:42 Robert Pattinson chciałby występować w teatrze
- 01:43 Woody Allen znowu w Rzymie
- 01:45 Tom Cruise w "At the Mountains of Madness"
- 01:48 Western Digital za 4,3 mld USD przejmuje Hitachi Global Storage Technologies
- 01:50 „A nóż zmywarka” w promocji Amiki
- 01:55 Polacy zadowoleni ze swoich banków
- 01:59 Gant Development: Zaufanie buduje się na faktach
- 02:08 JPMorgan: rynek tabletów będzie w 2012 r. wart ponad 35 mld USD
- 03:08 „Chwila dla zmysłów” reklamuje Satino Lekkie (wideo)
- 03:27 Charlie Sheen zwolniony. Koniec "Dwóch i pół"
- 04:52 Ile czeka się na zwrot podatku VAT?
- 05:08 Twitter aktualizuje aplikacje na iPhone'a i iPada
- 05:34 Ekstraklasa będzie miała nowe logo
- 05:36 Marek Jutkiewicz zainwestował 10 mln zł w Gold Finance. Chce 100 mln zł kredytów hipotecznych
- 06:00 Onet.pl stawia na reklamę kontekstową
- 06:08 Bankier.pl i BizOn media skończyły współpracę
- 07:08 Juniper: 5,5 mld USD przychodu z mobilnej muzyki w 2015 r.
- 07:12 Aleksandra Chołody-Trapp na czele zespołu ds. planowania mediów w WP
- 07:44 Agnieszka Wierzbicka-Baxter odpowiada za klientów biznesowych w G+J
- 08:08 MPG obronił budżet Ceramiki Paradyż
- 08:25 Sony Ericsson Yendo z Walkmanem w Polsce (wideo)
- 08:33 „Zrealizuj swój plan” – BNP Paribas Fortis reklamuje kredyty
- 08:53 By kobietom było łatwiej
- 08:56 Sony organizuje konkurs na polskich uczelniach
- 09:00 Facebook blokuje AdSense i AdWords
- 09:18 PR III szuka talentów
- 09:22 Deweloperzy będą budować mniejsze mieszkania, ale droższe
- 09:48 chromBank - dodatek do przeglądarki Chrome dla klientów mBanku
- 10:07 40 minut dla kobiet od marki WINIARY
- 10:08 Rihanna twarzą globalnej kampanii Nivea
- 10:19 W 2011 r. sprzedaż kredytów hipotecznych nie przekroczy 50 mld zł
- 11:08 Duży wzrost TVP 2 - tracą TVP Info, TVN 24, TV4 i TV Puls
- 11:10 "Gdańsk 2016 - tuba kultury i wolności" na YouTube (wideo)
- 11:14 Coraz więcej Polaków uprawia sport
- 11:20 Canal+ HD i Canal+ na życzenie od 18 marca
- 11:33 Polbank reklamuje kredyty gotówkowe (wideo)
- 11:51 Red8 Digital tworzy dział social media
- 12:00 Miniaplikacje dla Facebooka od InFlavo
- 12:14 Xella Polska z Polskim Herkulesem
- 12:15 Klientomania rok po starcie
- 12:55 Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct (wideo)
- 13:30 Facebook wart 65 mld USD
- 13:33 Lotos: Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością (wideo)
- 13:39 Weekend w TV: „Chichot losu” pokonał „Przepis na życie”. 8,6 mln widzów „Rancza”
- 14:33 Drukarka swojego pańcia
- 15:33 Polka w reklamie jest "plastikowa"
- 22:33 Cropp i House zablokowane na Facebooku przez spam
- 23:19 Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam
- 23:35 Reklama internetowa wzrosła o 17 proc. do 1,6 mld zł
- 23:40 “A normalnie o tej porze” TVP 2 przegrywa z konkurencją
- 23:46 Cyfra+ droższa od maja