Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam

Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Kierowany do kobiet talk-show nadawany był w dni powszednie o godz. 14.55. Osiągnął on 9,76 proc. udziału w grupie 4+ i 11,33 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

TVN w czasie nadawania programu zajmował dopiero czwarte miejsce. Liderem w tym paśmie była TVP 1 z udziałem na poziomie 20,85 proc., lepiej od TVN wypadały też TVP 2 (13,38 proc.) i Polsat (10,37 proc.). Podobnie było w grupie komercyjnej 16-49.

Najpopularniejsze wydanie “Między kuchnią a salonem” z 28 grudnia ub.r. miało 945 tys. widzów. Ogółem trzy wydania zgromadziły powyżej 900 tys. oglądających, a 13 odcinków przekroczyło granicę 800 tys. widzów.

Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły w sumie 19,02 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z powodu słabych wyników oglądalności magazynu, stacja TVN zawiesiła jego emisję. Talk-show ma powrócić na antenę jesienią br (więcej na ten temat).

“Między kuchnią a salonem” było programem, w którym znaleźć można było rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesowi i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany był z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadziły na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska, w kuchni gotował Andrzej Polan, a jego producentem był Remigiusz Maścianica.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online