Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct (wideo)

Liberty Direct pierwszy raz oprócz polis OC i AC reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe. Akcję firma przygotowała wspólnie z Easy Hell i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterką nowej kampanii Liberty Direct jest kobieta, która kupiła w tej firmie pakiet polis komunikacyjnych OC i AC, oszczędzając 300 zł, a ponadto wykupiła w niej ubezpieczenie mieszkania. Nowy przekaz z poprzednimi reklamami ubezpieczyciela łączy hasło „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie” oraz symboliczna Statua Wolności.

Nowa kampania od 7 marca jest prowadzona w telewizji, obejmując stacje TVP, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne. Kreację Liberty Direct przygotowało we własnym zakresie, produkcją zajęła się firma Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"