Drukarka swojego pańcia

Rusza kampania firmy Samsung promująca personalizację drukarek domowych Rusza kampania „Drukarka swojego pańcia”, która udowadnia, że sprzęt komputerowy wcale nie musi być szary i nudny. W ramach akcji właściciele wybranych modeli drukarek mają okazję poprzez stronę drukarki.samsung.pl zamówić naklejkę, która najlepiej odda ich styl i dopasuje sprzęt do wystroju wnętrza. Prawdziwi indywidualiści mogą wziąć udział w konkursie i zaprojektować własne nalepki – najlepsze zostaną nagrodzone i wzbogacą ogólnodostępną galerię.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szare lub czarne nudne pudełka, z których od czasu do czasu każdy z nas musi korzystać – takie skojarzenia budzą zwykle drukarki. Chcąc zmienić to powszechne nastawienie do domowego sprzętu komputerowego, Samsung zdecydował się na przeprowadzenie oryginalnej akcji pod nazwą „Drukarka swojego pańcia/swojej pańci”. Kampania rusza 8 marca br. i potrwa trzy miesiące.

Akcja skierowana jest do osób, które kupiły jeden z następujących modeli drukarek: ML-1660, ML-1665, ML-1860, ML-1865, SCX-3200, SCX-3205, CLP-320, CLP-325, CLP-320N, CLP-325W, CLX-3185, CLX-3185N. Aby uzyskać dostęp do bogatego katalogu nalepek w najróżniejszych kolorach i stylach, trzeba zarejestrować się na stronie drukarki.samsung.pl. Wybrana naklejka jest wysyłana za darmo na podany adres.

Ci, którym dostęp do gotowych wzorów nie wystarczy, mogą zaprojektować własną nalepkę i stanąć w szranki konkursowe. Najlepsze projekty dołączą do gotowych wzorów w ogólnodostępnej galerii, a ich twórcy zostaną nagrodzeni produktami firmy Samsung: netbookami, dyskami zewnętrznymi i drukarkami.

Informacje o kampanii

Obok drukarek bohaterami kampanii są trzy postacie reprezentujące różne style: nerdowski, emo i romantyczny. W zabawny sposób prezentują, na czym polega dopasowanie sprzętu do własnego stylu i otoczenia.Kampania „Drukarka swojego pańcia” będzie prowadzona poprzez specjalne ekspozycje w punktach sprzedaży sprzętu IT firmy Samsung, materiały POS oraz komunikator GaduGadu i magazyn Bravo. Za kreację kampanii odpowiada agencja Focus Advantage, działaniami PR zajmuje się Euro RSCG Sensors. Za zakup mediów odpowiada Samsung.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele