Archiwum z dnia 2011.04.07
- 01:04 Instytut Netii na razie w telewizji i internecie - pożegnanie z Kotem (wideo)
- 01:24 Większość dzienników straciła, najwięcej “Wyborcza”
- 01:34 “Linia życia” nie jest hitem Polsatu
- 02:01 Explorer nowym klientem agencji Kobold PR
- 02:01 "Shadow Dancer": Clive Owen i Andrea Riseborough tańczą z cieniem
- 02:03 Czteryczwarte dla Herbapolu. Czas na Green-Up Power Plus
- 02:25 Toshiba: nowe notebooki Satellite serii P i L
- 02:39 Woody Allen znów z Penélope Cruz
- 02:45 Toshiba: telewizory z pasywnymi okularami 3D
- 02:58 Daniel Craig i Judi Dench w nowym filmie James Bond. Tym razem w RPA?
- 03:05 W sierpniu premiera "Rise of the Planet of the Apes"
- 04:02 Britney Spears chce zostać gwiazdą kina
- 04:04 Justyna Strugacz specjalistką ds. PR w Miraculum
- 04:19 Twitter: nowości w wyszukiwarce
- 05:11 Coraz droższe kredyty w euro
- 05:16 Koniec serialu "Rockefeller Plaza 30"
- 05:19 ABI: do 2016 r. Android zdobędzie 45 proc. rynku smartfonów
- 07:08 Kredyt mieszkaniowy na ponad 80 proc. wartości nieruchomości. Popularny, ale drogi
- 07:19 M&C Saatchi dla Google
- 07:25 Dinozaury 3D reklamują lody 3Dino
- 07:56 Kruk chce pozyskać z giełdy 395 mln zł
- 08:20 Wirtualne oddziały bankowe stają się rzeczywistością
- 08:54 Dojenie krów, czyli inwestowanie dla dywidendy
- 09:54 Europejski Bank Centralny podniósł stopy procentowe
- 10:19 Coca-Cola zrezygnowała ze sponsoringu Wayne'a Rooneya
- 10:25 12 kwietnia Kino Polska zadebiutuje na GPW
- 11:17 "Judas" - nowy utwór Lady GaGi
- 11:39 Levi’s Curve ID: Liczy się kształt nie rozmiar
- 11:45 Facebook wydał nową wersję aplikacji na iPhone'a
- 11:45 Kast Communication: nowa nazwa, szersza oferta i Jarosław Skarżyński
- 11:57 Wartość rynku fuzji i przejęć w Polsce może sięgnąć 25 mld zł w 2011 r.
- 12:00 Volvo na prowadzeniu
- 12:00 Jak PKO BP zmienił skarbonkę (wideo making of)
- 12:00 Kurs zarabiania w internetowych programach partnerskich – cz. I: kryteria wyboru sieci afiliacyjnej
- 12:05 Ksenia Kononenko: z Leo Burnett do Young & Rubicam
- 12:11 „Duma Amerykanów” – Statua wolności w kampanii Tyskiego
- 12:15 Samsung GALAXY Gio – diament wśród smartfonów
- 12:19 Bank BGŻ reklamuje Formułę Agro (wideo)
- 12:35 Rezerwują niebo
- 12:45 „Błękitny Prąd” reklamuje ofertę RWE Polska dla firm (wideo)
- 13:06 NK sponsorem Kongresu Profesjonalistów PR
- 13:19 McDonald’s promuje nowe kanapki i szklanki Coca-Cola
- 13:38 Ankieta ING: Pracujemy po godzinach
- 14:00 Testowy Google Music wyciekł do sieci
- 14:10 BRE Bank najlepszy w Polsce według magazynu Global Finance
- 14:15 Znamy finalistów konkursu Castrol Professional Academy
- 14:31 Brodziki Terra w ofercie handlowej KOŁO
- 15:20 AXN liderem kanałów serialowo-filmowych
- 15:33 Barack Obama w walce o reelekcję stawia na internet (wideo)
- 16:00 Zmiany w Triadzie przynoszą efekty
- 16:10 José Mourinho będzie reklamował w Polsce Bank Millennium? (wideo)
- 16:19 Tele5 podwaja nakłady na programming i chce zwiększyć przychody
- 17:20 Największa kulinarna społeczność na Facebooku obchodzi 1. urodziny
- 17:26 StoFilm - nowy pakiet w ipla
- 17:33 Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”
- 18:00 Grupa ADV: 53,4 mln zł przychodu i 2,5 mln zysku w 2010 r.
- 18:21 Serial o lesbijkach w OnetVOD
- 20:19 Dzienniki regionalne tracą, najwięcej “Gazeta Lubuska”
- 21:19 Smoleńska katastrofa na głównych antenach
- 23:57 Atak phishingowy na klientów BZ WBK