Jako deputy creative director w Young & Rubicam Ksenia Kononenko od początku kwietnia odpowiada za stronę organizacyjną działu kreacji – do niej raportują wszyscy pracownicy tego działu. Ponadto Kononenko będzie pracować kreatywnie w teamie z senior copywriterem Tomaszem Gazdą.
Deputy creative director to nowa funkcja w Young & Rubicam. Agencja szuka obecnie osoby na stanowisko art directora, rozważa również zaangażowanie nowego teamu juniorskiego. Rozbudowała działu kreacji jest związana z rozwojem całej grupy Young & Rubicam Brands. Ksenia Kononenko poprzednio pracowała jako creative director w oddziale Leo Burnett Worldwide w Rydze. Wcześniej była senior art directorem w Leo Burnett w Warszawie oraz creative directorem w Black Pencil Leo Burnett Division na region Centralnej Azji, Kaukazu i Mongolii. W agencjach z sieci Leo Burnett pracowała ogółem do 1996 roku. W tym czasie za przygotowane przez siebie kampanie zdobyła wiele nagród, m.in. brązowego Lwa w Cannes i Golden Drum w Portorożu.












