Zmiany w Triadzie przynoszą efekty

Zmiany w ofercie Triady zainicjowane w 2010 przynoszą pozytywne efekty w postaci wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale 2011 roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wymiana 10% hoteli z oferty, nowe kierunki wypoczynku, zmiany w zarządzie oraz intensywne działania zwiększające jakość i efektywność pozwoliły Triadzie zakończyć I kwartał 2011 kilkudziesięcioprocentowym wzrostem sprzedaży.

W styczniu 2011 roku Triada odnotowała aż 60-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku. To efekt radykalnych zmian zapoczątkowanych przez Spółkę w minionych miesiącach, między innymi usunięcia z oferty 10% hoteli najsłabiej ocenianych przez klientów, wprowadzenia nowych kierunków podróży do katalogu Lato 2011, intensyfikacji opieki rezydentów nad turystami, a także zmian w zarządzie spółki.

Po wynikach sprzedaży w I kwartale 2011 widzimy, że obraliśmy bardzo dobry kierunek. Nasza strategia przynosi efekty -  mówi Piotr Zawistowski, Prezes Zarządu Triada S.A. – Pomimo trudnego początku roku, na który wpływ miały zamieszki w Egipcie i Tunezji, odnotowujemy obecnie wzrost liczby rezerwacji, co pozwala nam optymistycznie patrzeć na nadchodzący sezon letni  - dodaje.

Choć w lutym, kiedy rozpoczęły się niepokoje społeczne w Tunezji, biuro odnotowało kilkuprocentowy spadek sprzedaży w stosunku do tego samego okresu 2010 roku, już w marcu osiągnęło ponowny, aż 45-procentowy wzrost liczby sprzedanych wycieczek. Nasze starania zostały docenione przez klientów, którzy dali nam duży kredyt zaufania – mówi Piotr Zawistowski. – Kontynuujemy zmiany w spółce i liczymy na to, że dzięki takiemu podejściu zaufanie do marki Triada będzie nadal rosnąć  - dodaje.

Zaufanie klientów zaprocentowało w lutym i marcu br., kiedy Triada tak jak większość touroperatorów, zmuszona była na kilka tygodni wstrzymać wyjazdy do Tunezji i Egiptu. Aż 70% klientów, których dotyczyła ta sytuacja, nie zrezygnowało z podróży i wybrało inne oferty z katalogu Triady, przede wszystkim na Cyprze i w Maroku. - Dzięki temu udało się zminimalizować negatywne skutki tego kryzysu -  ocenia Piotr Zawistowski. Choć sprzedaż wycieczek do krajów północnej Afryki na sezon letni utrzymuje się na poziomie 30% ubiegłorocznych wskaźników, Triada przewiduje, że Egipt i Tunezja będą powoli wracać do łask. - Nie sądzę, aby już latem 2011 zainteresowanie tymi destynacjami powróciło do poziomu sprzed zamieszek, ale jestem przekonany, że dzięki różnorodności kierunków w naszej ofercie w nadchodzącym sezonie poradzimy sobie dobrze – dodaje.

Biuro podsumowało także sprzedaż oferty zimowej z sezonu 2010/2011. W porównaniu do zimy 2009/2010 odnotowano aż 35-procentowy wzrost sprzedaży wycieczek. Najpopularniejszymi kierunkami egzotycznymi w ramach oferty zimowej były Kuba, Meksyk i Wenezuela.

Natomiast z analizy dotychczasowej sprzedaży oferty letniej wynika, ze najpopularniejszymi kierunkami w nadchodzącym sezonie wakacyjnym będą Grecja, Turcja oraz Costa Almeria w Hiszpanii. - Przewidujemy, że lato 2011 będzie lepsze niż 2010 i z optymizmem patrzymy w przyszłość – podsumowuje Zawistowski.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online