Archiwum z dnia 2012.10.16
- 02:05 Dokumenty o filmach Jamesa Bonda na antenie CNN International
- 02:20 Keith David w serialu "Touch"
- 02:32 Bartosz Cywiński w Sarigato
- 02:40 Gemius z Quarticiem wprowadza gemiusRecommend w Danii
- 02:55 Best Image wypromuje markę FEG Eyelash Enhancer
- 03:45 „On China” na antenie CNN International
- 04:00 Michał Szapiro szefem komunikacji korporacyjnej w Hill+Knowlton Strategies
- 04:00 Rihanna nie ma randek i życia miłosnego
- 04:21 Jason Mantzoukas w serialu "Współczesna rodzina"
- 06:21 RMF FM najpopularniejsze w województwie warmińsko-mazurskim
- 06:31 The xx prezentuje "Chained" (wideo)
- 08:21 Pro 10 Quad - nowy tablet od Kiano
- 08:25 Tom Hanks i Robert Zemeckis w filmie "Major Matt Mason"
- 09:13 "Rebel Soul" - nowa płyta Kid Rocka
- 09:21 Polskie Radio Kielce wyprzedziło Radio ZET, Jedynka w dół
- 10:00 Kwasy Omega 3 - naturalna ochrona przed szkodliwym cukrem
- 10:00 Promocja kredytów gotówkowych Banku Pocztowego
- 10:01 Kantor w bankomatach PKO Banku Polskiego
- 10:10 HP sponsorem głównym konkursu „Nauczyciel roku 2012”
- 10:21 Grupa Walk łączy Fabrykę Pomysłów i Walk Field w Walk Promotion
- 10:26 Telefon zamiast portfela od mBanku i Orange
- 10:31 Magdalena Frąckowiak w nowej edycji kalendarza Yes (foto z backstage)
- 10:34 "Skuś się na ciągotki" w nowej kampanii promocyjnej Poznania (wideo)
- 10:38 Andrzej Sowiński: rynek komputerowy w Polsce czeka spowolnienie
- 10:45 Bérénice Marlohe gwiazdą filmu "Skyfall"
- 10:56 ENERGA wyemituje obligacje o wartości 1 mld zł
- 11:00 Elektryzująca oferta publiczna w mBanku i MultiBanku
- 11:00 Otwarcie pierwszego sklepu Maxi Zoo w Polsce
- 11:00 Okno Varion 4 laureatem plebiscytu „Słownik Architektury. Produkt Roku”
- 11:04 Certyfikat „Dobry Produkt - Wybór Ekspertów 2012” dla Pszeniczniaka z Browaru Amber
- 11:21 Radio TOK FM w kampanii wita się z nowymi miastami
- 11:30 Zadbaj o swoje Volvo przed zimowymi wyprawami
- 11:34 Koniec oddziałów bankowych. Za kilka lat sprzedaż produktów całkowicie wirtualna
- 11:43 Comarch edukuje studentów UEK
- 11:45 Brillant Partner to Twój osobisty tłumacz w telefonie, na miejscu zdarzenia, na czacie i w e-mailu.
- 11:55 38 usprawnień dla właścicieli sklepów internetowych
- 12:05 "Zimowe piosenki" - album Andrzeja Piasecznego i Seweryna Krajewskiego
- 12:08 ING organizatorem Programu Emisji Obligacji dla Sosnowca
- 12:15 Havas Worldwide Warsaw z reklamą dla XTB
- 12:35 Pomarańczowa wnętrz odnowa
- 12:37 Zakup aparatu fotograficznego na firmę to nie tylko korzyść z odliczenia VAT-u
- 12:45 Alegratka.pl bardziej mobilna i z nowa grafiką
- 13:04 Obama vs Romney: polityczne zagrożenia (w sieci)
- 13:13 Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award
- 13:23 Wyróżnienie dla dmuchajki firmy Pilch
- 13:27 Platige Image współpracuje z brazylijskim AD Studio
- 13:45 Sztuka kompromisu: elegancka i praktyczna szarość
- 13:48 Olivia Business Centre sponsorem głównym konferencji „W poszukiwaniu pieniądza”
- 14:02 Wyrolluj raka ze Scotch-Brite™ i Fundacją Rak’n’roll
- 14:04 Nowość od firmy Winkhaus - activPilot Comfort PADM
- 14:05 Kociewskie CZ: EMG na raty od MEDFinance
- 14:17 Wielka loteria na 22. urodziny sieci „Piotr i Paweł”
- 14:21 Konsumenci stawiają na chmurę. 1,3 mld użytkowników w 2017 r.
- 14:30 Startuje Narodowy Program Przedsiębiorczości
- 14:31 Groźne powikłania pogrypowe – jesienna zmora układu odp
- 14:56 Odmładzający krem+ serum pod oczy Diamond&Gold Eveline
- 15:01 Odmładzający krem + serum Diamonds & 24k Gold
- 15:07 Przeciwzmarszczkowy krem + serum Diamonds & 24k Gold 55
- 15:12 Sixt podczas EURO 2012
- 15:21 „Zrób rakowi wspak” - ING Życie reklamuje ubezpieczenie od nowotworu (wideo)
- 15:22 Grupa Allegro kupiła serwis Wykop.pl
- 15:43 Nagrody dla oferty MSP PKO Banku Polskiego
- 15:49 Sage: promocja ubezpieczająca firmy przed zmianami w VAT
- 15:51 ZenithOptimedia Group wypromuje pieluszki Bambino
- 16:21 Faringosept „przypomina się na ból gardła” (wideo)
- 16:24 Niezastąpiona w każdej łazience - bateria umywalkowa i bidetowa z rączką natrysku
- 16:25 Amgen Scholars – program badawczy dla młodych naukowców
- 16:25 Baumit wspiera Huragan Pobiedziska
- 16:28 IKEA i artyści promują ekologię na Łódź Design Festival
- 16:30 Samodzielny montaż baterii? - Tak, z Ferro to możliwe!
- 16:41 „Hot Moda & Shopping” z Magdaleną Turczeniewicz
- 16:54 Zrównoważone życie zaczyna się w domu!
- 17:00 „Pyszne pierogi - palce lizać!” w kampanii pierogów Pudliszki (wideo)
- 17:21 Polsat Sport News z reklamami od listopada
- 17:38 Róże „Gali” znów bez transmisji w telewizji
- 17:39 Tomasz Kot rapuje w najnowszej reklamie Netii (wideo)
- 17:45 TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+
- 17:48 „CKM” z Sashą Grey i kartami do gry
- 17:55 Tablet Nexus 7™ dostępny na sklepowych półkach!
- 17:55 3,7 mln widzów skoku ze stratosfery. TVN24 absolutnym liderem rynku (wideo)
- 17:58 18 października dokument o sportach ekstremalnych w Multikinie
- 17:59 T3 Awards, Mobile Choice Awards 2012, Top Marka – ASUS
- 18:00 Serce i Rozum wyśmiewają „francuskiego” Kota Netii w viralu Orange (wideo)
- 18:03 24 października w Multikinie „La Traviata” z Ermonelą Jaho
- 18:04 Trend Micro prezentuje Trend Micro™ Deep Security 9
- 18:11 Cennik TVP na listopad: reklamy przy „M jak miłość” za 107,6 tys. zł
- 18:14 Najbardziej kreatywne reklamy tylko w Multikinie
- 18:21 Modne kolory dzięki Whirlpool, Ariel i Albedo Marketing
- 18:21 Marcin Górecki naczelnym „Stuffa” za Marcina Prokopa
- 18:36 ENEMEF: Noc Grozy i Horrorów w Multikinie
- 18:40 Konkurs dla kobiet - Zamień się miejscami z gwiazdami
- 19:21 TVN umacnia się na pozycji lidera, TVN24 wyprzedziła TVP Info
- 19:39 Rozgrzewające koktajle na jesienne wieczory
- 19:52 Higienistka stomatologiczna - zawód z przyszłością
- 20:21 „Ja to mam szczęście 2” ogląda tylko 700 tys. widzów w TVP2
- 20:45 „Gazeta Wyborcza” traci czytelników, w górę tylko „Sport”
- 21:23 TeN Cosmetics: Pure i Calm dla cery problematycznej
- 22:38 Rozgrzewający krem pomidorowy – poleca Valfrutta
- 22:39 Pierogi z serem i sosem karmelowym z migdałami
- 23:07 „Przekrój” na stałe z 84 stronami. Do końca 2013 roku sprzedaż ma się podwoić