Najbardziej kreatywne reklamy tylko w Multikinie

Już za tydzień, 23 października w warszawskich kinach sieci Multikino: Złote Tarasy oraz Ursynów odbędzie Cannes Lions Imagination Day. Będzie to jedyny w Polsce pokaz najbardziej kreatywnych reklam z całego świata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na tegoroczny Cannes Lions Imagination Day zapraszają: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2 i Multikino Media. Wydarzenie organizowane jest w Polsce już po raz siódmy i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

23 października będzie niepowtarzalną okazja, aby zobaczyć najlepsze, najbardziej kreatywne kampanie i filmy reklamowe z całego świata nagrodzone w tegorocznej edycji  Międzynarodowego Festiwalu w kategoriach: Film oraz Titanium & Integrated.

W Multikinie Złote Tarasy uroczysty pokaz zostanie poprzedzony wręczeniem statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu Reklamy Cannes Lions: DDB Warsaw, Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions oraz Leo Burnett. Ponadto zostanie  nagrodzony najlepszy team konkursu Young Creatives Eurobest.

Z racji na duże zainteresowanie pokazem Cannes Lions Imagination Day klientom, którzy nie zdążą z zakupem biletów na uroczysty pokaz w Złotych Tarasach, sieć kin Multikino umożliwia obejrzenie najlepszych reklam w Multikinie Warszawa Ursynów. Pokaz odbędzie się tego samego dnia, ale 30 minut później, czyli o godzinie 20:00.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.multikino.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela