Archiwum z dnia 2013.06.11
- 01:51 Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
- 02:54 Nosowska i O.S.T.R. szefami artystycznymi „Męskiego Grania 2013”
- 03:06 Radosław Sikorski podpisał ugodę z „Pulsem Biznesu”
- 03:08 Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety
- 04:08 „Budujemy” w kampanii Poznań City Center
- 04:21 Lana Del Rey pokazała "Beautiful Player" (posłuchaj)
- 05:36 Co grozi pracodawcy zatrudniającego małżonka w swoje firmie
- 07:08 „Orzeźwiający Patrol” samplingowo promuje piwo Redd’s
- 07:18 Czerwona Torebka przejmuje sieć Małpka Express
- 08:08 „Pochwal się gdzie mieszkasz” - zachęcają Myślenice (wideo)
- 09:00 Maciej Zień dla Tubądzina w Gliwicach
- 09:08 Europejskie Forum Nowych Idei wsparte reklamami (wideo)
- 09:22 Jak dobrać odpowiednie sandały outdoorowe?
- 09:27 NSA: opłaty parkingowe i za autostrady kosztem uzyskania przychodu
- 09:52 Drzewa Miłości Carte d’Or w najbliższą sobotę w Łodzi
- 10:00 Ultraszerokokątny Samsung 10 mm F3,5 – najcieńszy i najmniejszy obiektyw typu „rybie oko” dla systemu NX
- 10:08 Zott Belriso reklamowany jako „ryż na mleku nr 1 w Polsce” (wideo)
- 10:27 "Tales Of Us" - nowa płyta Goldfrapp (wideo)
- 10:38 Gotowanie z redcoon.pl to niezła zabawa
- 10:47 Zjedz 50% taniej i wybierz najlepsze podlaskie restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza” i „Weekend za pół ceny”
- 10:53 Stora Enso: na nowo projektować przyszłość dzięki opakowaniom odnawialnym
- 10:55 Moc energii pod koszem - wielki finał turnieju ENERGA Basket Cup już 16 czerwca
- 10:55 Drogerie HEBE w centrach handlowych CARREFOUR
- 10:58 Szwajcarski, czyli jaki? Offshoring, czyli co? Employer Branding Excellence Awards 2013 rozdane
- 11:00 WC Sign i Sign Art 4/2 l - oszczędne spłukiwanie
- 11:10 Konsumenci nie muszą się obawiać wzrostu ceny żywności
- 11:11 Gotowanie z redcoon.pl to niezła zabawa
- 11:33 Polska ważna dla IBM. Firma docenia pracowników i poziom uczelni wyższych
- 11:45 4 sposoby na szczupłą sylwetkę
- 11:50 Profesjonalne nagłośnienie od HiFi exclusive
- 12:04 Gdzie najłatwiej znaleźć pracę? “W transporcie, logistyce i urzędach”
- 12:13 Olivia Business Centre partnerem Beach Volleyball Business Cup Sopot 2013
- 12:14 GutPR wypromuje Dom Zeroenergetyczny Green Power
- 12:18 Bloguj i gotuj z TEEKANNE, czyli aromatyczny konkurs na Facebooku
- 12:35 Velux wybrał Komunikado PR
- 12:40 PANDORA przedstawia nowe bransoletki!
- 12:47 Holding rolny KSG Agro pomyślnie zakończył drugi etap odbioru zwierząt rozpłodowych
- 12:47 Nespresso zaprasza konsumentów do wybrania swojego ulubionego aromatu Variations
- 12:50 Nowy YouGO! Magazine zaprasza na wakacje 2013
- 13:00 Stałe oprocentowanie – bezpieczne ale zbyt drogie
- 13:27 Crealto – z połączenia potrzeb biznesu z doświadczeniem ekspertów kawy i gastronomii
- 14:00 Podłogi Naturalnie Doskonałe na Pomorzu
- 14:15 Kosztowne błędy najemców biur
- 14:29 Like It Box na Forum IAB 2013
- 14:30 Super Nova promocja kredytu gotówkowego Banku Pocztowego
- 14:51 3M nagradza swoich klientów
- 15:00 Aleksandra Dziubanii rzecznikiem Havas Worldwide
- 15:01 Aleksandra Boćwińska szefem MSLGROUP Social Hive
- 15:02 Polacy zaoszczędzili 15 milionów złotych
- 15:16 Panattoni Europe komercjalizuje Good Point Puławska
- 15:23 Baranek czy kornik, czyli jak dobrać strukturę tynku
- 15:27 Słońce z kwiatów
- 15:28 Gwiazdy na przystankach
- 15:37 Doskonałość nie przemija
- 15:41 Ireneusz Sztejmer i Bartosz Kowalski w Cube Group
- 15:43 Wrażenia dla wszystkich zmysłów
- 15:49 Nowości GEBERIT - przyciski spłukujące
- 15:56 Bezpieczne imprezy sportowe
- 16:00 Trzecia edycja “The Voice of Poland” bez Justyny Steczkowskiej
- 16:08 Brytyjski „The Times” zwalnia dziennikarzy
- 16:29 Najnowsze stylizacje od KiK na lato 2013
- 17:00 Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz: z DDB Warszawa do Next
- 17:37 Rusza platforma Orange w Rumunii
- 17:56 Izabella Wiley: Polska jest priorytetowym rynkiem dla A+E Networks UK
- 18:00 „Zacznij działać!” w kampanii Nivea Men Originals (wideo)
- 18:08 Netizens Peppermint dzieli się na dom produkcyjny Netizens i agencję reklamową Peppermint
- 18:10 Wprowadzenie Deklaracji Właściwości Użytkowych: spotkanie informacyjne
- 18:13 Shift Gear in Marketing – Romek Jansen z prelekcją w Polsce
- 18:17 Trzy nagrody branżowe na koncie The Digitals
- 18:19 The Digitals stworzyło Freebee na smartfony i tablety
- 18:45 Ruszyły prace nad sequelem filmu "Człowiek ze stali"
- 18:57 Piotr Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos
- 19:00 5 blogerów z Martyną Wojciechowską promuje Orange Travel
- 19:01 Serwis bankowy Onetu z porównywarką finansową Comperia.pl
- 19:01 Owen Wilson i Jim Carrey w komedii "Napoleon Wybuchowiec"
- 19:08 Kanały premium: Canal+ Family liderem, Canal+ i HBO z taki samym udziałem
- 19:17 Capital Cities i When Saints Go Machine na Burn Selector Festival
- 19:18 Puchar Konfederacji w trzech kanałach TVP (plan transmisji)
- 19:22 Paradowska, Wielowieyska, Sekielski, Żakowski i Wróbel reklamują TOK FM
- 19:25 "Where You Stand" - nowa płyta zespołu Travis
- 19:31 Roszady w biurze reklamy „Super Expressu”
- 19:32 Co dalej z serialem “Gra o tron”? “Dziesięć sezonów byłoby przesadą”
- 19:33 Spada sprzedaż magazynów męskich. „Men's Health” liderem
- 19:49 „Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam
- 19:50 Tymbark, Król Julian i Robert Lewandowski z milionem fanów (raport z Facebooka)
- 19:55 Apple pokazało iOS 7 i iTunes Radio
- 19:56 Niewidomi i niesłyszący kontra KRRiT
- 19:58 Agnieszka Popielewicz i Marcin Cejrowski gospodarzami “Polsat by night”
- 20:00 Najsłabszy w historii wynik TVP2, a najlepszy - TVN7. Polsat nowym liderem
- 20:25 „Poznaj nas na nowo” w kampanii mBanku (wideo)
- 20:45 „Będę brał Cię” - Piotr Adamczyk jako hip-hopowiec reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)
- 20:49 Nadchodzi gra „Wiedźmin 3. Dziki Gon”. 25 mln dolarów na promocję (wideo)
- 20:55 TVP kręci 10. sezon “Ojca Mateusza”, Artur Żmijewski reżyserem
- 21:00 Tomasz Terlikowski rezygnuje, “Hipster prawica” na czele “Frondy”
- 22:00 Ruszyły zdjęcia do czwartej serii “Prawa Agaty”
- 22:50 Odpowie za uśmiercanie kotów
- 23:38 TOPtrendy z mniejszą widownią. 23 mln zł z reklam
- 23:45 Izabella Wiley szefem polskiego biura A+E Networks UK
- 23:48 Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza
- 23:50 Wybrano najbrzydsze reklamy outdoorowe w Polsce (foto)