Zott Belriso reklamowany jako „ryż na mleku nr 1 w Polsce” (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa ryżu na mleko Zott Belriso. Akcję przygotowały agencja Pahnke i dom mediowy Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Zott Belriso wspiera wprowadzenie nowych wersji tego produktu: Belriso Choco (czekoladowy ryż na mleku z sosem wiśniowym), Belriso Mleczny (ryż bez sosu), oraz Belriso Light (ryż o  zmniejszonej zawartości tłuszczu). Reklamy pod hasłem „Zgłodniałeś? Zott Belriso” pokazują produkt jako znakomitą przekąskę, po którą zawsze warto sięgnąć, gdy poczuje się głód.

W reklamach prezentowane są odświeżone opakowania Zott Belriso. Eksponowana jest na nich informacja, że marka jest liderem w kategorii ryże na mleku i kaszki (pod względem udziałów ilościowych, w okresie kwiecień 2012 - marzec 2013 - według danych Nielsena).

Akcja reklamowa - rozpoczęta 10 czerwca, a zaplanowana do połowy lipca - obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Pahnke, a za zaplanowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"