Archiwum z dnia 2013.07.04
- 01:31 Janusz Weiss: Zwolnienie mnie z Radia ZET to sprawa kuriozalna
- 02:23 RMF FM nowym liderem, Polskie Radio Rzeszów mocno w dół
- 02:48 Warszawa jednym najtańszych miast w Europie
- 06:55 Easy-Forex Polska wybrał Good One PR
- 07:23 “Viva!” z Joanną Krupą i jej mężem wsparta kampanią
- 08:06 Czy warto inwestować w obligacje gminne
- 09:23 Atmedia sprzedają reklamy wideo w serwisach Agory
- 09:24 Justyna Niebutkowska i Magdalena Michałowska awansowały w Alert Media Communications
- 09:52 Netia wspiera technologicznie Ogólnoświatowe Sympozjum Regulatorów, organizowane przez UKE
- 10:00 Jaka woda dla najmłodszych
- 10:15 Banki wspólnie tworzą lokalny standard płatności mobilnych
- 10:17 Premier Tajlandii w Polsce. Szansa na współpracę gospodarczą
- 10:23 Agnieszka Nowak i Aneta Arwaj-Sidorowicz pracują jako CommuniCanDo
- 10:24 Ekobudowanie technologią przyszłości
- 10:25 Polski nie stać na zrealizowanie planowanych inwestycji energetycznych. Potrzebne wsparcie prywatnych inwestorów
- 10:35 PESA chce wejść na kolejne rynki, stawia na lokomotywy
- 11:05 Nowe modele Chevroleta mogą być produkowane w Polsce
- 11:05 Kreacje Dekoral Fashion: Letni salon w kolorze soczystej pomarańczy
- 11:13 Regulowanie cen gazu w Polsce. “Zarzuty KE przestaną mieć wkrótce znaczenie”
- 11:15 Ubezpieczenia paczek: dodatkowa gwarancja Poczty Polskiej
- 11:23 Ranking najpopularniejszych stacji radiowych w województwach lubuskim łódzkim i małopolskim
- 11:24 Ranking kont oszczędnościowych Bankier.pl – lipiec 2013 r.
- 11:30 Dopiero w przyszłym roku odbicie w strefie euro. “Duży problem dla polskich eksporterów”
- 11:30 Jeśli nie wyjazd to może remont?
- 11:36 Pokaż nam swoje radosne wakacje!
- 11:38 Nobo Solutions - nowa technologiczna spółka w Grupie SMT
- 11:40 Kolor dla kreatywnych: fiolet
- 11:42 50 lat temu Carrefour otworzył swój pierwszy hipermarket we Francji
- 11:50 Pokaż nam swoje radosne wakacje!
- 11:55 Dariusz Grądek wzmocnił sprzedaż ABC Daty
- 11:59 Nowa jakość w programach poleceń w sektorze energetycznym
- 12:00 Światowy Dzień Łapania za Biust… niech wyjdzie kobietom na zdrowie
- 12:00 Światowi Giganci na szóstkę w ofercie Banku Pocztowego
- 12:10 Norton Mobile Security chroni prywatność użytkowników aplikacji
- 12:14 Jak namalować linie parkingowe?
- 12:17 Jest alternatywa dla płytek w garażu
- 12:23 Sieć sklepów KiK stawia na ekspansywny rozwój
- 12:28 JEGER Luna - metaliczny szyk dla każdego wnętrza
- 12:39 Księga podatkowa w Akademii PARP
- 13:32 Scarlett Johansson sprzedaje dom w Los Angeles
- 13:34 Małgorzata Knut Prezesem MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń SA
- 13:36 MiniMini+: do Koziołka Matołka dołączy Kot Filemon
- 13:57 Odkryj Perłę z pastą blend-a-med 3D White Luxe “Pearl”
- 14:00 Polacy niezadowoleni z obsługi przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne
- 14:58 Polska proteza serca nowej generacji już niedługo będzi
- 14:58 Alchemia zakłada "krawaty"
- 15:03 Wnętrza w wakacyjnym klimacie
- 15:58 Ściana gabionowa Legi
- 16:03 Samsung w dwa miesiące sprzedał 20 mln smartfonów Galaxy S4
- 16:06 Polska proteza serca nowej generacji już niedługo będzie ratowała życie pacjentów
- 16:43 PARTNERS MIX – nowe, innowacyjne rozwiązanie inwestycyj
- 17:00 Elektromarkety Media Expert zmieniają nazwę na Avans
- 17:23 Urszula Marzec przeszła z Canal+ do Viasat World
- 17:27 Rusza fanpage Finlandia Vodka Polska
- 17:41 Kolejne lato z Frost Boat Party przed nami!
- 18:03 Poland Trophy Extra!
- 18:11 Change Integrated i Value Media łączą się w Group One i planują akwizycje
- 18:12 Domy mediowe będą potrzebowały ścisłych umysłów analitycznych
- 18:12 Zastój na rynku reklamowym wynika z recesji gospodarczej
- 18:13 Artur Brzęczkowski dyrektorem marketingu Wonga.com
- 18:19 Rekrutacja i selekcja – nowy kierunek w Koźmińskim
- 18:28 Nie będzie spin-offu serialu "Dexter"
- 18:30 Nicole Kidman reklamuje buty Jimmy Choo (wideo)
- 18:35 Polsat Sport z rekordem oglądalności wśród kanałów sportowych
- 18:37 Snoop Dogg nagrał piosenkę z Michaelem Jacksonem tuż przed jego śmiercią
- 18:40 Facebook for Every Phone najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku (Top 25)
- 18:41 Sekstaśma Paris Hilton. “To żałosne i obrzydliwe”
- 18:45 Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)
- 18:48 Katarzyna Żuk-Żółtonos, Ewelina Chełstowska i Andrzej Krupski w agencji Up
- 18:55 Zieleń i głos Magdaleny Różczki reklamuje Poznań w Irlandii
- 19:00 Media Regionalne z materiałami wideo od Agencji TVN
- 19:00 Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
- 19:03 Kevin Costner trenerem w filmie "McFarland"
- 19:06 Grupa Walk wypromuje Costa by coffeeheaven i coffeeheaven
- 19:08 Agencja TRND wchodzi do Polski, szefem Rafał Krauze
- 19:13 Theraflu nie jest „nr 1 na grypę na świecie” - reklama wprowadzała w błąd
- 19:23 Tomasz Kot jako kowboj reklamuje Foton i e-fakturę w Netii (wideo)
- 19:29 Alec Baldwin rezygnuje z portali społecznościowych
- 19:39 W drodze dwie nowe płyty Michaela Jacksona
- 19:45 “Orange Music” na antenie Rbl.tv, prowadzi Natalia Jakuła
- 19:55 „Pytanie na śniadanie” straciło widzów. 89 mln zł z reklam
- 20:00 Spadki w mobilnym Megapanelu. Ostro w dół Grupa Gazeta.pl i Allegro.pl
- 20:01 Grupa K2 z internetową obsługą Desperados i Heineken
- 20:23 Rosną zyski TVP ze sprzedaży produkcji za granicę
- 22:23 Węglarczyk I zastępcą naczelnego “Rzeczpospolitej”, Piasecki naczelnym “Sukcesu”
- 23:00 Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl przeniesione na 24.pl
- 23:11 Ponad milion widzów meczu Jerzy Janowicz - Łukasz Kubot
- 23:23 Kolejne roszady w “Fakcie”. “Zła atmosfera w redakcji”
- 23:44 “Super Express” i “Gazeta Polska Codziennie” zyskały czytelników
- 23:55 Dzienniki tracą widzów. Piotr Kraśko: Eksplozja internetu zmieniła wszystko