Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa pszenicznego Paulaner (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej telewizję i internet - odpowiadają firmy Just, MediaVest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama piwa Paulaner informuje, że jest ono od setek lat warzone w tym samym monachijskim browarze w oparciu o proces górnej fermentacji. Przekaz podkreśla największe zalety produktu: pszeniczność, naturalność i oryginalność. W spocie symbolizuje to pole pszenicy złożonej z butelek Paulanera.

To druga telewizyjna reklama Paulanera, poprzednia była emitowana jesienią ub.r. (obejrzyj ją).

Obecna kampania oprócz największych stacji telewizyjnych obejmuje internet i działania PR. Reklamy przygotowała agencja Just, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a aktywności PR realizuje agencja Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online