Archiwum z dnia 2015.02.10
- 01:00 Clue PR obsłuży Ixaris Systems Limited
- 01:07 inACT wypromuje markę Quiosque
- 01:51 PWR kupiło spółkę Hortpress
- 07:00 „Absolutna harmonia” promuje wódkę Absolut
- 08:00 Cezary Śledziak prezesem agencji Semtec
- 09:02 Walentynki z kotami
- 09:09 Grupa Wirtualna Polska numerem jeden wśród portali w badaniu Megapanel
- 09:17 Coraz bliżej obniżki stóp procentowych w marcu
- 09:21 Kto wystąpi na OFF Festival 2015?
- 09:31 Nie taka zima straszna, czyli sprawdzamy stan rynien między sezonami
- 09:39 ZyXEL i NETENGINE stworzyli cyfrową szkołę
- 09:57 Coraz większe popyt na polskie drewno. Napędzają go rosnące zamówienia na meble z zagranicy
- 10:00 „Odbieraj nagrody z prędkością światła” w promocji BP
- 10:07 Od kolegi do szefa – krótki poradnik dla świeżo upieczonych kierowników
- 10:12 Polskie firmy coraz dokładniej sprawdzają partnerów biznesowych
- 10:15 Serial „Stalker” premierowo na kanale 13 Ulica
- 10:25 E-commerce wyprzedzi w 2015 r. tradycyjne sklepy
- 10:29 Rozpoczynają się zapisy w publicznej ofercie akcji 2C Partners
- 10:30 APS SA proponuje pracę i ścieżkę kariery
- 10:34 Spotkanie Rady Programowej VI Kongresu Stolarki Polskiej
- 10:36 Penderecki Life, czyli wyjątkowy koncert Mistrza na XIII Forum Humanum Mazurkas
- 10:43 Rekordowy rok dla rynku powierzchni magazynowej
- 10:45 Powstanie szósty i siódmy sezon serialu "Portlandia"
- 10:46 Polskie kluby piłkarskie uzyskały z transferów ponad 10 mln euro, a wydały na nie ponad 4,5 mln euro
- 11:00 KRRiT szuka członków rad programowych ośrodków regionalnych TVP i mazowieckiego radia RDC
- 11:04 FERRO: Łazienkowe pojemniki
- 11:25 Koszt wysyłki towarów to nie przychód dla sprzedawcy
- 11:44 Piotr Wardziak wzmocni PR Provident Polska
- 11:45 Bradley Cooper w filmie "Orphan X"
- 11:45 Magdalena Marciniak i Bernard Maciąg z odznakami „Za zasługi dla ubezpieczeń”
- 12:08 Technikalia TV współpracuje z serwisem interia.pl
- 12:13 "Bloodline" - nowy serial serwisu Netflix (wideo)
- 12:13 TAURON Polska Energia animatorem na TGE
- 12:55 Shell Helix Produktem Optymalnym
- 13:10 Rusza „Zabójcze zauroczenie” z Danutą Stenką w ID
- 13:18 MODO domy mody – powstaje nowe centrum inspiracji
- 13:20 Wygląd zewnętrzny a praca
- 13:25 Alior Bank ułatwia przedsiębiorcom akceptowanie kart oferując terminale mPOS za 1 zł
- 13:46 Spokój i jasne tony, czyli Polacy zakochani w stylu skandynawskim
- 14:03 Tytuły „Tego, który zmienia polski przemysł” za 2014 rok nadane
- 14:30 Stanowisko INFARMY w sprawie listu Ministra Zdrowia dotyczącego rekomendacji refundacyjnych
- 14:31 Grupa Ergis po 2014 roku: bardzo dobre wyniki po czterech kwartałach
- 14:51 Firmy zarabiają na kryzysie rosyjskim. Dobrze sobie radzą eksporterzy z branży stalowej
- 14:56 Freggia wybrała ITBC Communication
- 15:07 Walentynki w sypialni – kolekcja Romance Andropolu
- 16:00 TAURON zmienia polski przemysł
- 16:00 Agnella na targach Domotex 2015
- 16:18 Słuchacze zaprojektują nowe logo Radia Park
- 16:23 BMG Entertainment z Solski Burson-Marsteller
- 17:00 Ruszyła Mnews.tv - internetowa telewizja od Newsroommedia (wideo)
- 17:30 Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej
- 18:00 Iwona Kielak dyrektorem w pionie projektów specjalnych Agory
- 18:03 Forum Zmieniamy Polski Przemysł 2015: raport „Polska gospodarka 2020”
- 18:11 Drugi sezon „Szkoły” z konkursem na teledysk do piosenki Dawida Kwiatkowskiego
- 18:21 3 rzeczy, które ujawniasz w internecie zupełnie nieświadomie
- 18:37 Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX
- 18:39 Monika Olejnik: to ja zmieniam rozmówców, a nie oni mnie (wideo)
- 19:00 Grupa IQS i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych połączyły się w IQS (wideo)
- 19:20 Polacy podzieleni w kwestii walentynek (infografika)
- 19:21 Marvipol nowym klientem The Digitals
- 19:40 Samsung pokaże dwa nowe smartfony Galaxy S6
- 19:47 PKO BP reklamuje aplikację mobilną „w jednym palcu” i kredyt hipoteczny „z otwartymi ramionami” (wideo)
- 19:50 Naczelny Radia Jard informuje słuchaczy o odejściu
- 20:00 Dorota Chrobak w Radiu Bajka z audycją „Dorota Movie”
- 20:10 Lidia Popiel reklamuje serum wypełniające Bioliq (wideo)
- 20:20 Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek
- 20:25 „Bądź kumplem, nie dokuczaj” - Marcin Gortat i Małgorzata Ohme w kampanii Cartoon Network (wideo)
- 20:30 Radio Plus reklamowane z linerem „Moc przebojów. Moc zabawy”
- 20:35 Onet i WP.pl liderami informacyjnymi wśród portali, w dół Gazeta.pl
- 20:38 Przez 5 miesięcy o 40 proc. więcej wniosków o dane użytkowników Twittera
- 20:40 Rafał Betlejewski poprowadzi program „Betlejewski. Prowokacje” w TTV
- 20:45 Microsoft zastrzega nazwę Windows 365. Planuje system jako usługę?
- 20:50 Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za II półrocze 2014 roku)
- 20:55 TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)
- 20:58 Tomasz Brhel: z RMF FM do Radia Złote Przeboje
- 20:59 „Bitwy Tytanów” nowym pismem wydawcy „Do Rzeczy”
- 21:00 „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu
- 21:10 Sześć polskich banków wprowadza system płatności mobilnych BLIK
- 21:55 Kuźniar, Chylińska, Babiarz, Sznuk i Żebrowski otrzymali Telekamery
- 22:05 Google walczy z oszustami, w 2014 r. usunął 524 mln reklam
- 22:10 Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
- 22:15 Wydawca „Wprost” wygrał z Romanem Giertychem. Sąd apelacyjny zniósł zakaz sprzedaży tytułu
- 22:20 Michał Kreczmar: Wyścig Onetu i WP na akwizycje może potrwać kilka lat