Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej

Z początkiem lutego br. w Media Impact Polska powstały dedykowane zespoły sprzedaży specjalnej. Kierują nimi Arleta Jabłońska, Beata Tarnowska i Ewelina Czarnota.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej
Beata Tarnowska, Ewelina Czarnota

Arleta Jabłońska, dotąd kierownik sprzedaży agencyjnej, została kierownikiem zespołu crossmedia. Zajmuje się on tworzeniem i sprzedażą ofert z wykorzystaniem działań crossmediowych, współpracą z zespołami sprzedaży specjalnej, działem wideo, native i mobile przy tworzeniu ofert specjalnych dla klientów. Zespół crossmedia przygotowuje też oferty szyte na miarę potrzeb klientów wykorzystując media spoza MIP np. radio, telewizję czy media społecznościowe.

Beata Tarnowska, dotąd project sales manager, objęła nowo utworzone stanowisko native advertising managera. Odpowiada za rozwój produktu natywnego w ofercie reklamowej Media Impact, realizację i nadzór nad realizacją kampanii natywnych oraz współpracę z redakcjami Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska.

Ewelina Czarnota, także dotychczas project sales manager, awansowała na stanowisko kierownika zespołu sprzedaży specjalnej w obszarze styl życia, rozrywka i Ofeminin.pl. Odpowiada za budowanie strategii produktowej i sprzedażowej, realizację projektów oraz wsparcie działów handlowych w przygotowywaniu ofert z wykorzystaniem działań niestandardowych.

Media Impact Polska to biuro reklamy obsługujące Ringier Axel Springer Polska i Grupę Onet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"