Archiwum z dnia 2015.02.20
- 01:49 Niewiele da się odliczyć od przychodu z opłaty za ustanowienie służebności przesyłu
- 08:12 KLEBA INVEST: wyspecjalizowany fundusz zainteresowany zakupem największej inwestycji spółki za ponad 35 mln zł
- 08:30 Funiversity na Didacta 2015 w Hanowerze
- 09:00 Jak działa windykator
- 09:32 PwC: rekordowa aktywność na rynku IPO, Warszawa traci w rankingu giełd
- 09:32 Premiera "Gra o tron" w twierdzy Tower w Londynie
- 09:44 Inwestycje w alkohole bywają znacznie atrakcyjniejsze od bankowych lokat
- 10:02 Lewiatan: Za duże kompetencje Państwowej Inspekcji Pracy
- 10:12 PPL wybrały nowego wykonawcę budowy hotelu Renaissance
- 10:19 Kolory ziemi we wnętrzach
- 10:26 Jerry Bruckheimer i Len Wiseman odpowiadają za serial "Lucifer"
- 10:33 Zawieszono wiechę na Olivia Six
- 10:45 Totalizator Sportowy pierwszą firmą w Europie z certyfikatem Verafirm
- 11:00 Aglomeracja Śląska należy do RMF FM. Radio Piekary, Trójka i Jedynka tracą słuchaczy
- 11:39 Unijne pieniądze na badania i rozwój. „Zachęcą do powrotu młodych naukowców do Polski”
- 11:47 Strefa.pl w nowej wersji od Interii i Home.pl
- 11:56 Tomorrow wyprodukuje film promujący łódzkie kina
- 12:21 Wybory skłaniają kolejne grupy zawodowe do strajków
- 12:23 Film "Pięćdziesiąt twarzy Greya" zarobił już 300 milionów dolarów
- 12:40 PIERWSZYCH SZEŚĆ NOWYCH SUPERMARKETÓW MILA
- 12:50 Przedsiębiorstwa europejskie nie widzą oznak gospodarczego ożywienia
- 13:07 Nowy najemca Parku Handlowego Auchan Bielany
- 13:08 WH OKNA V5 - Winkhaus wprowadza nową wersję oprogramowania dla producentów okien
- 13:14 10 sposobów na szczupłą sylwetkę i idealne samopoczucie
- 13:34 Netia redukuje koszty. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych
- 13:34 Generali - nowe otwarcie. W rytmie zmieniającego się życia
- 13:46 Saturn rozdaje pieniądze
- 14:00 Funiversity na Targach z Gwiazdami
- 14:07 Forum Zmieniamy Polski Przemysł - Polska gospodarka 2020: atuty, wyzwania, słabości
- 15:00 Grupa mBanku nagrodzona przez GPW
- 15:56 Studenci zagraniczni pomogą pomorskim firmom
- 16:00 "Kup zestaw" - nowa funkcja w Zalando
- 16:43 Karolina Kucharska-Sieniła: ze Ströera do Wydawnictwa Zwierciadło
- 16:59 Nowość od Webasto: Pierwszy pochłaniający podczerwień samochodowy dach panoramiczny
- 17:00 Facebook coraz ważniejszy pod kątem zdrowotnym (infografika)
- 17:02 SHELL i BMW zacieśniają współpracę
- 18:00 Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka” (wideo)
- 18:22 Natalia Chrzanowska: reklama natywna i content marketing powinny odpowiadać na potrzeby internautów
- 18:22 Polskie Mięso szuka agencji interaktywnej
- 18:43 Ewa Kapler media managerem w MEC
- 18:45 Ekstraklasa piłkarska najczęściej oglądana w telewizji, w sieci analizy i komentarze (infografika)
- 19:00 Paramount Channel HD w nc+ i Cyfrowym Polsacie
- 19:05 S3 - nowy smartfon Jiayu w Polsce za 1049 zł (wideo)
- 19:10 Samsung kupuje LoopPay, chce konkurować z Apple Pay
- 19:20 Lenovo usuwa z komputerów program adware, który sam w nich zainstalował
- 19:30 Podróżujący superbohaterowie reklamują Bakuś Shake (wideo)
- 19:40 Izabela Sałamacha: z Fabryki Komunikacji Społecznej do On Board PR
- 19:46 Anna Szczepańska: z MEC do Starcom MediaVest Group
- 19:55 Magdalena Andrzejuk: z DSK na art directora w FCB Warsaw
- 20:00 Puls 2 w jakości HD
- 20:13 Rafał Dubrawski: content marketing nie polega na ukryciu sponsora treści, ale na przedstawieniu go w korzystnym świetle
- 20:15 Wojciech Kuczyński po 12 dniach wraca do Radia Jard
- 20:30 Jakub Polakowski: Przywiązanie marketerów do przekazu sprzedażowego zabija treść
- 20:30 Pisma młodzieżowe tracą czytelników. Wszystkie tytuły ze spadkami od 34 proc. do 46 proc.
- 20:35 561,5 mln zł na badania rynku i opinii w 2014 roku
- 20:38 Ponad 2,5 mln aktywnych domen .pl, polski rejestr w światowej czołówce
- 20:41 Markus Tellenbach: Dla TVN-u 2015 rok będzie okresem żniw
- 20:42 Microsoft udostępnia w Polsce darmowe 100 GB w OneDrive
- 20:43 „Sekrety lekarzy”, „Sprzątaczki” i Agnieszka Szulim w Tokio wiosną w TVN Style
- 20:46 Codzienny daily-show i „Przypadki Cezarego P.” wiosną w TV Puls. Ponad 100 mln zł na program
- 20:47 Robert Bednarski: w reklamie natywnej liczy się zdobycie zaufania użytkowników, autentyczność i wartość przekazu
- 20:48 Tomasz Machała: W reklamie natywnej wygrają firmy z profesjonalnymi działami strategii
- 20:49 Michał Brański: Forma reklamy natywnej jest uwarunkowana kontekstem
- 21:00 Wszystkie dzienniki straciły czytelników w II półroczu
- 21:10 YouTube za kilka miesięcy z opłatami za brak reklam
- 21:20 Telewizja Puls wejdzie na giełdę? „Decyzja po analizie rynku”
- 21:40 Serwisy pism RASP podwoiły wyniki. Na czele Fakt.pl i Komputerświat.pl - najwięcej zyskały Newsweek.pl, Przeglądsportowy.pl i Auto-świat.pl
- 21:50 „Super Express” usunął tekst o „klątwie ‘Faktów’ nad Durczokiem”. Jastrzębowski: jestem bez cienia hipokryzji
- 22:10 „Strażacy”, „Uwikłani” i „Sensacje XX wieku” wiosną w TVP1
- 22:15 Będzie kontrola przestrzegania prawa pracy w TVN. „Decyzja pod wpływem doniesień medialnych”
- 22:20 Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)
- 22:45 Agora ze wzrostem przychodów i stratą w 2014 roku
- 22:55 „W Sieci” sprzedaje o 21 tys. egz. więcej niż „Do Rzeczy”