Generali - nowe otwarcie. W rytmie zmieniającego się życia

Grupa Generali Polska zaprezentowała nową kampanię reklamową. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Stałe działania promocyjne w telewizji rozpoczną się 21 lutego i opierać się będą na dwóch 30-sekundowych spotach reklamowych – wizerunkowym, komunikującym nowe pozycjonowanie marki Generali oraz pierwszym z cyklu spotów produktowych, prezentujących nową ofertę ubezpieczyciela w segmencie ubezpieczeni komunikacyjnych. Kampania telewizyjna wspierana będzie działaniami reklamowymi w internecie.

Główne założenia kampanii reklamowej to nie tylko zwiększenie świadomości marki , ale także promocja nowej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. W pierwszym z cyklu spotów produktowych Generali promować będzie dodatkowe zniżki na ubezpieczenia dla doświadczonych kierowców:

Nowy wizerunek marki- „Generali jak dotąd na rynku nie miało bardzo silnych kampanii reklamowych, co powodowało, że Klienci nie postrzegali nas jako marki powiązanej z konkretnymi wartościami, posiadającej szczególne czy wyróżniające ją atrybuty. Stąd właśnie zrodził się projekt, którego celem miała być budowa zupełnie nowej strategii dla marki Generali na Polskim rynku.” – mówi Marta Strzyżewska, która - jako zarządzająca obszarem marketingu w Generali - odpowiedzialna była za stworzenie nowej strategii marki i przygotowanie kampanii.

Nowa strategia Generali oparta jest o przekonanie, że Grupa - jako nowoczesny ubezpieczyciel – nie tylko chce, ale powinna być blisko prawdziwego życia ludzi i tworzyć ubezpieczenia dopasowane do realiów zmieniającego się świata.

Tworząc nową strategię, ubezpieczyciel bazował również na silnych, międzynarodowych fundamentach firmy, która dzięki obecności w ponad 60 krajach świata ma możliwość identyfikacji kluczowych trendów mających wpływ na kształt współczesnego świata.

- “Właśnie ta umiejętność przewidywania i znajdowania najlepszych rozwiązań w oparciu o posiadane doświadczenie i wiedzę oraz zdolność patrzenia na rzeczywistość z szerszej perspektywy, pomagająca dokonywać właściwych wyborów stały się inspiracją do wykreowania nowych bohaterów marki Generali – Sherlocka i jego Watsonów. To oni – w nowej kampanii Generali – obserwują otaczający ich świat, uczestniczą w życiu ludzi – Klientów, a swoje obserwacje przekuwają na konkretne działanie, jakim jest tworzenie rozwiązań ubezpieczeniowych.” – dodaje Marta Strzyżewska.

20 i 30% dodatkowej zniżki – dla doświadczonych kierowcówSpot produktowy prezentuje głównych bohaterów marki, którzy obserwując talent kierowcy z długim stażem doceniają jego doświadczenie, przekujwając je na konretny befit produktowy. Film doskonale wpisuje się w nowy charakter firmy, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, jako ubezpieczyciela obserwującego świat i kreującego produkty, które nadążają za współczesnym, dynamicznie zmieniającym się życiem.

Nową kampanią Generali wprowadza benefity dla doświadczonych kierowców, oferując:

  • dodatkowe 20% zniżki na ubezpieczenia komunikacyjne dla kierowców posiadających prawo jazdy od 10 lat
  • 30% dodatkowej zniżki dla kierowców z 15-letnim stażem za kierownicą

- „Z naszych doświadczeń i obserwacji wynika, że doświadczenie kierowców – nie tylko tych wpisanych do dowodu rejestracyjnego pojazdu, ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się docenić ich staż za kółkiem i przygotować dla nich nową ofertę.” - mówi Piotr Łoza, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych w Generali.

KampaniaKreację spotu reklamowego opracowała agencja Testardo Gram, działająca w ramach GREY Group.Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Carat, a kampanię internetową zrealizowała agencja Isobar Poland.

Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 21 lutego br. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.

Spoty można zobaczyć w serwisie YouTube:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji