Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcja - przygotowana przez firmy VML Poland, Carat Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - przebiega pod hasłem „Dla mistrzów poranka”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka” (wideo)

W spocie belVita bohater w zabawny sposób relacjonuje małe, zwyczajne sukcesy, które osiągnął na początku dnia, takie jak samo pościelenia łóżka, pójście na basen przed pracą czy znalezienie miejsca siedzącego w autobusie.

- belVita od lat pokazuje Polakom, jak łatwo i wygodnie skomponować zbilansowane śniadanie, które będzie dobrym początkiem dnia. W tym roku poszliśmy krok dalej: chcemy przypomnieć, że każdy może być „mistrzem poranka”. Wystarczy dostrzec te drobiazgi, które mogą nas pozytywnie nastroić już od samego rana - opisuje przekaz kampanii Ewelina Polińska-Nadra, brand manager marki belVita.

Akcja startuje na przełomie lutego i marca. Będzie prowadzona w telewizji, internecie (Facebook, YouTube, blogi) oraz punktach sprzedaży (m.in. materiały POS).

grafika

Za adaptację spotu, kreację innych reklam i realizację działań w internecie odpowiada agencja VML Poland, za zakup mediów - dom mediowy Carat Polska, natomiast działania PR prowadzi agencja RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji