Archiwum z dnia 2015.04.02
- 01:55 Najgorsze filmy 2014 roku - "Obce ciało" Zanussiego deklasuje konkurencję
- 08:14 Carrefour zapowiada kolejną fazę rozbudowy Galerii Morena
- 09:07 Będzie nowe prawo dla przedsiębiorców
- 09:29 Optoelektronika we współczesnym przemyśle obronnym
- 09:34 ING Bank Śląski doceniony za komunikację z osobami niesłyszącymi
- 09:40 Nasi studenci wśród najlepszych w konkursie firmy Microsoft
- 09:54 ING Życie oraz ING OFE zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden
- 09:55 Poczta Polska: początek ekspansji na rynku polis życiowych
- 10:00 Bloodhound SSC z olejem Castrol EDGE Titanium FST™
- 10:07 Finał konkursu Łazienka Wybór Roku 2015
- 10:12 Opony na Allegro: primaaprilisowy żart i rekordy sprzedaży
- 10:23 Już trzy miliony klientów PGE wypełniło formalności przez telefon
- 10:26 FERRO: Baterie natryskowe w aranżacjach
- 10:36 Lil Wayne wydaje płytę "The Free Weezy Album"
- 11:00 Wieże Samsung idealne na każdą imprezę
- 11:12 II linia metra w Warszawie zmieni rynek nieruchomości biurowych
- 11:13 Nowa transakcja na wielkopolskim rynku logistycznym
- 11:20 PKO BP chce zarabiać na sprzedaży ubezpieczeń. Otworzy oddział we Frankfurcie
- 11:26 Rynek obligacji traci na znaczeniu. Czas na fundusze nieruchomościowe
- 11:39 100 proc. firm i 95 proc. mieszkańców Mazowsza zyska w tym roku dostęp do internetu
- 11:41 Ruch testuje format małego sklepu. Rozwija też usługi udzielania pożyczek i sprzedaży ubezpieczeń
- 11:45 mBank wśród liderów bankowości
- 12:00 Drugi sezon „Prawdziwej historii rodu Borgiów” za darmo na eskaGO
- 12:00 Inteligentne miasta to nie przyszłość, a teraźniejszość
- 12:00 Jak wspierać rozwój polskich start-upów? Debata i finał 15. edycji Global Management Challenge Poland
- 12:20 Koniec zespołu Noah and the Whale
- 12:28 Powstanie drugi sezon serialu "Bloodline"
- 12:32 Spore problemy na planie filmu "Spectre"
- 13:11 Standardy świadczeń dodatkowych dla pracowników polskich firm
- 13:18 Amica Wronki S.A. Orłem Eksportu Województwa Wielkopolskiego
- 13:34 Amica Wronki S.A. z Oscarem Wzornictwa
- 13:51 Teatr IMKA Tomasza Karolaka ma już pięć lat. „To nie jest tania rozrywka dla mas”
- 13:58 Wielkanocne gotowanie z blogerami
- 13:59 Islandia odbierze bankom władzę nad pieniądzem?
- 14:00 Płyta indukcyjna Samsung Chef Collection - gwarancja wygody i intuicyjna obsługa
- 14:08 Rząd: Reforma urzędów pracy przynosi efekty, ale będą kolejne zmiany
- 14:09 ING zachęca do dzielenia się pomysłami na życie #poswojemu
- 14:15 Prościej i czytelniej - oferta Banku Pocztowego w nowej odsłonie
- 14:24 Sportowe emocje w wysokiej rozdzielczości odkodowane w Telewizji Osobistej Netii
- 14:28 V Festiwal Kultury Protestanckiej. Dni Bonhoefferowskie
- 15:03 Rośnie w Polsce grupa zamożnych gospodarstw domowych. W 2020 r. już ponad 2 mln
- 15:19 Rossmann na niebiesko dla autyzmu
- 16:33 PZU zbuduje kolejne Trasy Zdrowia
- 17:00 „Tu się grilluje” w wiosennej kampanii Subway (wideo)
- 17:10 [wideo] Brytyjski zawodnik UFC pod wielkim wrażeniem nieodkrytych talentów z Polski
- 17:20 Nowe "Z archiwum X". David Duchovny: powrócą kultowi bohaterowie
- 18:00 HTC z jednym życiem reklamuje smartfon One M9 (wideo)
- 19:00 Święta Wielkanocne obchodzą niemal wszyscy internauci, większość wyda do 500 zł (infografika)
- 19:30 Radio Złote Przeboje rozpoczęło emisję w Tarnowie
- 19:53 Andrzej Rogoń: z TBWA\Tequila do Artegence
- 19:55 Radio Kolor po sześciu latach zmienia logo
- 20:00 Piotr Metz rekomenduje muzykę w Radiu Kraków w akcji reklamowej rozgłośni
- 20:10 Grolsch w jubileuszowych reklamach dodaje memy i grepsy do klasycznych obrazów
- 20:40 Guma Manti Fresh reklamowana jako „nowe połączenie na pieczenie” (wideo)
- 20:45 Kamila Chrzanowska i Artur Żak analitykami w Starcom MediaVest Group
- 20:50 Cytrynowe orzeźwienie reklamuje Warkę Radler (wideo)
- 20:55 „Miliony piw są w Tatrach” w największej promocji Tatry
- 20:58 „Kobieta ze stali” wypadła z ramówki TVN7. Dalsze odcinki tylko na Player.pl
- 21:00 Jacek Osadnik dyrektorem marketingu Kino Polska
- 21:04 Kropla Beskidu z nowym logo i etykietami reklamowana jako „czysta strona życia” (wideo)
- 21:05 Mateusz Borek komentuje w spotach porównywarki Superpolisa.pl (wideo)
- 21:10 „Wszystkie kolory beztroski” - dzieci reklamują farby Dulux EasyCare (wideo)
- 21:18 TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne
- 21:18 Entertainment Group: odszedł Grzegorz Zięba, Paweł Zbiegniewski dyrektorem zarządzającym
- 21:20 Jacek Rakowiecki odchodzi z funkcji rzecznika prasowego Telewizji Polskiej
- 21:23 Cablevision Systems chce kupić „New York Daily News” za dolara
- 21:24 Krk.fm zmniejsza zespół. Odchodzi Grzegorz Nowosielski
- 21:25 Paweł Tomczuk rezygnuje z kierowania Ciszewski Financial Communications
- 21:28 Lidl przenosi budżet mediowy z Havas Media do MediaCom Warszawa
- 21:30 Zmarł dziennikarz muzyczny Robert Leszczyński
- 22:00 Tylko „Viva!” ze wzrostem wśród magazynów people. „Grazia” i „Gala” ze słabą sprzedażą
- 22:09 Katarzyna Kolenda-Zaleska i Michał Krzymowski oburzeni użyciem ich wypowiedzi w broszurce Janusza Palikota
- 22:10 Rzeczywistość coraz bardziej rozszerzona, roboty i smart-wszystko (relacja z SXSW 2015)
- 22:20 TVP1 liderem w telewizji naziemnej. Zyskuje TV4, traci ATM Rozrywka
- 22:30 Michał Giersz kończy pracę w TVP Info
- 23:00 TVP1 liderem w marcu. TVN wygrał z Polsatem w grupie komercyjnej
- 23:20 Polskie Radio Dzieciom bez reklam. Rozgłośnia ma być narzędziem do pracy z dziećmi (ramówka)
- 23:30 KER: Orange nie może reklamować Neostrady jako niezawodnej, bo nie potrafi tego udowodnić
- 23:50 Robert Bednarski na czele Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej