Prościej i czytelniej - oferta Banku Pocztowego w nowej odsłonie

Bank Pocztowy od 1 kwietnia br. upraszcza swoją ofertę produktową i proponuje wszystkim Klientom detalicznym jeden rachunek - Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Robi też przedświąteczne porządki w lokatach terminowych wprowadzając w miejsce wielu różnych trzy – z jasną strategią oszczędzania.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Wprowadzone od 1 kwietnia br. zmiany produktowe to pierwszy krok Banku Pocztowego w drodze do maksymalnego  uproszczenia oferty produktowej, procesów i komunikacji z punktu widzenia Klienta, ale także Doradcy - mówi Paweł Spławski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu i skarbu.

Najważniejszą z nich jest uproszczenie oferty dla Klientów detalicznych i pozostawienie jednego rachunku o nazwie  Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Ofertę pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom bezterminową i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie, Bank kieruje do Klientów w każdym wieku.

- Obecnie 90% rachunków otwieranych w Banku Pocztowym to Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Coraz częściej sięgają po nie również Klienci w starszym wieku, doceniając bezwarunkowy brak opłat za prowadzenie konta. Dlatego zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży Pocztowe Konto Nestor – mówi Karolina Szymańska, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Banku Pocztowego.

Dla tych Klientów, którzy już posiadają konto Nestor, jego prowadzenie i obsługa nie ulega zmianie.

Ponadto upraszczając ofertę, Bank Pocztowy od tej pory m.in. oferuje w miejsce dwóch - jedno konto oszczędnościowe - Pocztowe Konto Oszczędnościowe i  trzy nowe lokaty progresywne o różnych  terminach: MINI, MIDI oraz MAXI. Dzięki możliwości wcześniejszego zerwania lokaty w dowolnym momencie, bez utraty odsetek, Klient może zdecydować w jakim okresie oszczędza. Jednocześnie oprocentowanie nowych depozytów przygotowane zostało w ten sposób, aby zachęcało do długoterminowego oszczędzania - im dłuższy termin lokaty, tym wyższe oprocentowanie.  

Wkrótce zmiany obejmą także ofertę kredytową, ubezpieczeniową i inwestycyjną Banku, jak również produkty dla mikrofirm i instytucji.  

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele