Osadnikowi podlegać będzie komunikacja marketingowa wszystkich produktów spółki - m. in. kanałów filmowych spod marek Kino Polska i Filmbox, zarówno w kraju i za granicą.
Jacek Osadnik w branży mediowo-reklamowej pracuje od 18 lat. Przez ostatnie cztery lata związany był z Telewizją Puls, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i rozwoju (więcej na ten temat). W przeszłości pracował m.in. w sieciowych agencjach reklamowych Leo Burnett i TBWA\Tequila, a także w dziale sprzedaży firmy fonograficznej Warner Music Poland. Był też m.in. dziennikarzem muzycznym w nieistniejącej gazecie „Trybuna Śląska”.
Osadnik jest absolwentem marketingu i zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, skończył również studia podyplomowe z zakresu PR na tej samej uczelni.
W portfolio spółki Kino Polska TV są m.in. takie stacje jak Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Filmbox, Filmbox Family i Filmbox Extra.












