Archiwum z dnia 2015.12.02
- 01:38 Marcin Adamczyk digital team leaderem w They.pl
- 01:57 „Kolędowanie z Fundacją Polsat” na antenie Telewizji Polsat i Polsat News. Sykut-Jeżyna i Kwiatek prowadzącymi
- 10:22 Małgorzata Słychań w Havas Sports & Entertainment
- 10:26 20th Century Fox: Niedźwiedzica nie zgwałciła Leonarda DiCaprio
- 10:48 "Divorce" - nowy serial HBO. Grają Sterling Jerins i Jessika Parker
- 10:56 T-Bull funduje graczom jazdę próbną Nową Syreną
- 11:00 Rynek radiowy w Radomiu. Rekord FM na czele
- 11:01 System lokalizacji w Kalendarzu Adwentowym
- 11:30 Felix Wang nowym dyrektorem generalnym TP-LINK Polska
- 11:31 "The More You Give (The More You'll Have)" - świąteczna piosenka Michaela Bublé
- 11:58 Coraz więcej ataków DDoS trwa kilka, a nawet kilkanaście dni
- 12:26 Mikołajki w raciborskim aquaparku H2Ostróg
- 12:48 Nowe menu Restauracji Winchester zaopiniują klienci podczas specjalnej degustacji
- 13:00 25 marca 2016 r. premiera filmu "I Saw the Light"
- 13:19 Dlaczego ubezpieczenie OC to za mało?
- 13:34 Pożyczka 0% Alior Banku najlepsza na rynku!
- 13:38 "Grudniowy" LemON
- 13:43 Nelro Data z 4 Publicity
- 14:04 Praca w kilku krajach Unii Europejskiej oznacza emeryturę z każdego z tych państw
- 14:21 Halo, assistance? Czyli jak zgłosić zdarzenie na drodze
- 15:10 Dolar w Polsce będzie drożał. Złotego osłabiają zarówno czynniki międzynarodowe, jak i wewnętrzne
- 15:41 Media Impact Polska z nowymi spotami interaktywnymi na stronach Grupy Onet-RASP
- 15:50 Pierwsza certyfikacja wg ISO 9001:2015
- 15:54 939 mld zł wynosi wartość kredytów Polaków. Odsetek niespłacanych sięga 7 proc.
- 15:57 WIŚNIOWSKI Kreatorem Budownictwa 2015
- 16:06 Baterie i natryski dla budynków podlegających certyfikacji LEED i BREEAM
- 16:30 „Daj coś od siebie” w bożonarodzeniowym spocie Tymbarku (wideo)
- 16:54 Bitdefender i x-kom podejmują współpracę
- 16:56 Czy Polacy wiedzą jak chronić swoje dane wrażliwe? Wyniki raportu VII edycji kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”
- 17:22 Daria Zygmuntowicz – kobieta spawacz w RAFAKO, przeciwności się nie boi
- 17:51 Mobilne bilety Przewozów Regionalnych w aplikacji SkyCash
- 18:12 „Safe sexting” - żywe emotikony w kampanii MTV promują bezpieczny seks (wideo)
- 19:00 Polskie Radio uruchamia nadajnik DAB+ w Solcu Kujawskim i zwiększa zasięg cyfrowego radia
- 19:44 Elżbieta Wójcik szefem rynku prywatnego w T-Mobile Polska
- 19:55 Microsoft wyciąga rękę do Apple (wideo)
- 20:00 „Kasa musi się zgadzać” - Formacji Chatelet w portfelu reklamuje Wonga.com (wideo)
- 20:02 Biuro w domu. Remont można wliczyć w koszty
- 20:15 Darmowy internet LTE od Plusa w warszawskich autobusach
- 20:18 Mindshare Polska zamiast Arena Media obsłuży mediowo Ubisoft
- 20:20 Snapchat pozwala linkować do treści w Discover, żeby ułatwić wydawcom ich promowanie
- 20:22 Małgorzata Kożuchowska bez leżenia w kampanii funduszu Aviva Oszczędnościowy (wideo)
- 20:28 L’Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group
- 20:30 Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki: z Havas Worldwide Warsaw do VML Poland
- 20:32 Agencja Lewis wychodzi poza PR: pełne usługi marketingowe i nowe logo
- 20:33 Value Media obroniło internetowy budżet PKO Banku Polskiego
- 20:35 12 nowych kanałów w sieci kablowej Vectra
- 20:50 Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone, Serce i Rozum oraz Play
- 20:55 „Młodzi lekarze” - nowy serial medyczny w TVP1
- 20:55 Paweł Świerszcz: z Comfitury do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
- 21:00 „Na językach” o nowej porze miało o 500 tys. widzów mniej. 9,1 mln zł z reklam
- 21:10 „Komisarz Alex” pokonał Polsat i TVP2. 6,1 mln zł z reklam
- 21:11 80 proc. Polaków ma dostęp do smartfona, co trzeci nigdy nie zmienił operatora
- 21:12 Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik
- 21:13 Joanna Chlebna odchodzi z Burdy, Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz nowym szefem new business
- 21:18 13 silnych i wpływowych kobiet w kalendarzu Pirelli na 2016 rok (wideo)
- 21:21 Cyber Monday z rekordem sprzedaży internetowej: ponad 3 mld dolarów
- 21:23 Tygodnik „Der Spiegel” zapowiada zwolnienia i internetowy paywall
- 21:25 Magazyny people tracą czytelników. „Flesz” w dół o 41 proc.
- 21:28 Miesięcznik „Pyszne” zamiast dwumiesięcznika „To jest Pyszne”
- 21:30 „Top model” stracił 500 tys. widzów, TVN wiceliderem w grupie 16-49
- 21:40 Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)
- 22:10 TVP1 nowym liderem, TVN mocno w dół. „M jak miłość” hitem listopada
- 22:33 Najcenniejsze polskie marki: Plus przed Playem, TVN przed TVP i Polsatem, „Gazeta Wyborcza” wyżej od „Faktu” i „Tele Tygodnia”
- 22:45 Mark Zuckerberg i Priscilla Chan przeznaczą 99 procent akcji Facebooka na cele dobroczynne