Głównym elementem wszystkich spotów jest moment zastanowienia, kiedy osoba ocenia swój bieżący plan wydatków, sprawdza zasobność portfela i dopiero wtedy, świadomie, podejmuje decyzję o zakupie i pożyczce. Członkowie kabaretu Formacja Chatalet odgrywają żartobliwie bohaterów uosabiających banknoty w portfelu mające różne przeznaczenie.
- Kampania „Kasa musi się zgadzać” pokazuje, że realizowanie potrzeb konsumpcyjnych musi być poprzedzone refleksją - podkreśla Małgorzata Maroszek, dyrektor marketingu Wonga.com w Polsce. W spotach wystąpiło 10 prawdziwych klientów firmy, z których każdy opisał, w jakiej sytuacji i w jakim celu skorzystał z oferowanej przez nią pożyczki.
We wrześniu br. polską wersję serwisu Wonga odwiedziło 601,6 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Reklamy przekonują, że przy wzięciu w Wonga.com pierwszej pożyczki w wysokości maksymalnie 1500 zł na 60 dni spłaca się tylko 10 zł więcej.
Kampania jest prowadzona od początku grudnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie, a wiosną przyszłego roku obejmie także prasę.
Strategię i kreację kampanii wspólnie z działem marketingu Wonga.com przygotowała agencja Unlimited, która jesienią br. wygrała przetarg na obsługę strategiczną i ATL-ową firmy. Spoty nakręcił Bartłomiej Kaczmarek, wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Za strategię, optymalizację działań i zakup mediów w internecie odpowiada agencja iProspect, a za planowanie i zakup pozostałych mediów - dom mediowy Starcom.











