Interactive Tiles (obrazek z lewej) to format typu in-stream zawierający kafelki, które tworzą interaktywną mikrostronę zlokalizowaną w obszarze playera wideo. Pozwala to użytkownikowi wybrać dodatkowe interesujące go treści dotyczące promowanej marki.
Logo Kit to również format typu in-stream, przy czym oprócz głównego spotu wideo zawiera interaktywne menu z logo marki, odsyłające do jej strony i profili w mediach społecznościowych.

Spoty interaktywne są w pełni zgodne ze standardem VPAID, co pozwala m.in. na pomiar wszystkich interakcji i czasu zaangażowania użytkownika. - Spot interaktywny to możliwość wnikliwej analizy zachowań konsumentów, ich reakcji na produkt klienta, sprawdzenie zaangażowania w przekaz reklamowy. Po każdej kampanii klienci otrzymują zaawansowane raporty post-buy - opisuje Joanna Szefler, product sales manager obszaru wideo w Media Impact Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-i-polowie-br-1-45-mld-zl-na-reklamy-w-polskim-internecie-display-i-sem-dalej-dominuja-potroily-sie-wydatki-w-mobile-u ##
We wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 17,91 mln użytkowników, 3,76 mld odsłon oraz 4 godziny i 58:54 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).











