Archiwum z dnia 2016.03.29
- 01:25 12 czerwca premiera trzeciego sezonu serialu "Ostatni okręt"
- 09:50 Budimex podpisał umowę na budowę obwodnicy Olsztyna
- 09:53 Grupa ERGO Hestia umacnia się na pozycji wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń
- 10:26 Polacy chcą zwiększenia nakładów na zdrowie
- 11:00 Nowość: tapety Sigma Collection of Wallcoverings design&prestige
- 11:15 „Moc w ludziach” – film o pracy elektromonterów pogotowia energetycznego Enei
- 11:35 Ekspert Grupy Gumułka wycenia innowacyjne lustra
- 12:06 Mikrowentylator czy mikrowentylacja - jak zadbać o świeże powietrze w domu?
- 12:44 Reebok Classic #freeyourfury – wyładuj furię z ambasadorami marki
- 13:11 Jak ocenić studium wykonalności projektu?
- 13:22 Uroczysta wiecha wieńczy kluczowy etap inwestycji ART MODERN. Raport z placu budowy
- 13:23 Wideorejestratory jazdy sposobem na drogowych oszustów
- 13:41 Słodka tajemnica hoteli Mercure
- 13:44 Młodzi przedsiębiorcy i duży biznes na European Start-up Days w Katowicach
- 13:56 Multi Communications wypromuje markę Litozin
- 14:16 Dyrektorzy DTZ zakładają firmę doradczą Just Properties
- 14:41 Otwarcie pierwszego hotelu ibis we Wrocławiu
- 15:07 Majówka w wakacyjnym stylu
- 15:47 Bogactwo form i kształtów – nowe makarony Horeca Select w ofercie MAKRO
- 15:47 UNICEF: Każdego dnia w Jemenie 6 dzieci jest zabijanych lub rannych
- 16:04 Młodzi przedsiębiorcy i duży biznes na European Start-up Days w Katowicach
- 16:43 ContentHouse rozpoczyna współpracę z Grupą PSB
- 18:11 Dlaczego warto stosować żel energetyczny?
- 19:13 Get More Social dla De’Longhi i Inei w mediach społecznościowych
- 19:49 Al Jazeera tnie koszty, 500 osób do zwolnienia
- 20:02 Nowa aplikacja mobilna OnetPoczta dla urządzeń z systemem Android
- 20:23 Eleven Sports pokaże wyścig Giro del Trentino
- 20:25 Wysokość składki wypadkowej można sprawdzić on-line
- 20:59 „FitCribs” z Robertem Burneiką w kampanii FitProfit i FitSport (wideo)
- 21:09 Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”
- 21:32 Komitet Obrony Demokracji planuje własną telewizję internetową, radio i czasopismo
- 21:38 Podkarpacie będzie reklamować lokalne produkty i usługi w kampanii „Made in Karpaty”
- 22:10 Mateusz Magdziarz nowym dyrektorem TVP Opole, odwołano Beatę Polaczek
- 22:15 HTC 10 w trzech konfiguracjach, ceny od 584 do 905 dolarów
- 22:16 Marcin Łukasik przeszedł z RMF FM do Radia ZET
- 22:17 „Nostalgia” sprzedaje się lepiej niż „Pogoda na życie”
- 22:18 Radosław Kotarski o hat-tricku w reklamie Banku Millennium (wideo)
- 22:19 Polska branża venture capital w ogonie Europy pod względem inwestycji. Eksperci analizują przyczyny
- 22:20 "In The End" - Backstreet Boys i 'N Sync łączą siły w filmie "Dead 7"
- 22:21 Adam Hlebowicz od kwietnia szefem radiowej Trójki
- 22:22 Kamil Krzywański nowym rzecznikiem Sony w Polsce, Piotr Papaj awansował do centrali Sony Europe
- 22:25 Wirtualna Polska bez dywidendy za ub.r., zysk na dalszy rozwój
- 22:26 Sandra Zakrzewska nową prezenterką pogody w „Pytaniu na śniadanie”
- 22:27 McDonald’s szykuje nowy slogan reklamowy
- 22:29 Trójka awansowała na podium w Łodzi. Eska i Jedynka w dół
- 22:30 „Szkoła” i „Małolaty” gromadzą po milion widzów. TVN z większym udziałem niż Polsat
- 22:40 Grzegorz Szczepański: public relations polskiej władzy od wielu lat trąci amatorszczyzną
- 22:43 Nowy film Woody'ego Allena otworzy festiwal w Cannes
- 22:45 Penelope Cruz będzie nadal reklamować piwo Karmi (wideo)
- 22:55 TVN chce kontynuować program „MasterChef Junior”
- 23:05 Barbara Stanisławczyk: w Polskim Radiu ogromny przerost zatrudnienia, wielkie koszty i mizerne efekty cyfryzacji
- 23:19 Rejestracja kart pre-paid nieskuteczna w walce z terroryzmem, rodzi obawy o prywatność użytkowników (opinie)
- 23:22 Jak rozliczyć wielkanocne upominki wręczone kontrahentom
- 23:30 Dziennikarze nie zgadzają się na ograniczenia w Sejmie. Chcą rozmawiać z marszałkiem
- 23:33 Produkcje Telewizji Polskiej znikają z Ipli i VoD.pl, TVP stawia na własny serwis VoD
- 23:37 Kiefer Sutherland: Not Enough Whiskey (wideo)
- 23:45 Szefowie Jedynki: słuchalność poniżej 10 proc. nas nie satysfakcjonuje, rozwijamy pluralizm publicystyki (wywiad)