Słodka tajemnica hoteli Mercure

Już po raz czwarty marka Mercure zaprasza swoich gości do wspólnego delektowania się smakiem czekolady. Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymują kolekcję ręcznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzyści. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Słodka oferta

Marka  realizuje wyjątkową kampanię Sweet Secret by Mercure. Klienci, którzy już dziś zdecydują się na rezerwację minimum dwóch noclegów ze śniadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymają do 30% zniżki na pobyt, bezpłatny dostęp do Internetu oraz słodki upominek w postaci kolekcji ręcznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkową korzyścią są także potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez końcem kwietnia.

Czekoladowe menu

Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostaną specjalne propozycje w menu. Klienci będą mogli delektować się smakiem wyjątkowych czekoladek przygotowanych przez firmę Karmello, znaną od lat ze swojej pasji do ręcznie robionych specjałów. Na szczególną uwagę zasługują trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów słodkości chcących poznać wszystkie smaki, dostępne będą zestawy zawierające 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, goście będą mogli skosztować aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie się również deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.

Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa kampania, oferująca gościom dodatkowe korzyści podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić ofertę w 31 hotelach marki w całym regionie Europy Środkowo - Wschodniej. Zależy nam, aby coraz więcej gości mogło skorzystać z naszej propozycji, a pobyt w hotelu został im umilony słodkim upominkiem przygotowanym przez polską firmę słynącą z wyjątkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jakości – podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Kampania promocyjno – informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i w Internecie. Marka zdecydowała się skupić przede wszystkim na komunikacji z klientami za pośrednictwem social mediów. Dodatkowe działania prowadzone są również na stronach www.accorhotels.comwww.mercure.com .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję