Archiwum z dnia 2016.04.07
- 01:02 Agencja Edelman po 11 latach znika z Polski, klientów przejmuje Lighthouse Consultants
- 02:23 Serial „ZOO” w Puls 2
- 02:57 Nowe odcinki „Anatomii głupoty według Richarda Hammonda” w National Geographic
- 09:00 Studenci SGH zwycięzcami konkursu EY Financial Challenger
- 09:31 MetLife społecznie odpowiedzialny
- 09:51 Ericsson i Cisco ogłosiły wspólne przedsięwzięcia oparte na partnerstwie technologicznym
- 10:02 Magda Maślana wzmocni zespół PR Provident Polska
- 10:29 Sposób na wilgoć. Uszczelnienie Sopro 523
- 10:31 eCarrefour.pl rozszerza asortyment o nowe kategorie
- 10:32 Turnusy Uśmiechu Fundacji ING Dzieciom
- 10:39 Promocja kredytów inwestycyjnych dla agrobiznesu w Banku BGŻ BNP Paribas
- 10:52 Rammstein chcą odszkodowania od Angeli Merkel
- 11:04 Pomysłowe grillowanie z marką WINIARY!
- 11:12 30. rocznica lotów Emirates na Sri Lankę
- 11:18 Valkea Media rozpoczyna obsługę Phenicoptere
- 11:36 PZU instytucją przyjazną mediacji 2015
- 12:00 Duży spadek Radia ZET w Częstochowie. Radio Jura wiceliderem
- 12:07 Grupa KWANKO po rebrandingu
- 12:18 Niezastąpione w kuchni – zestaw profesjonalnych noży MPM
- 12:26 Zaświadczenie A1 poświadczy obowiązek opłacania składek ZUS w Polsce
- 12:31 Atena Partnerem Strategicznym Insurance Forum – nowoczesne rozwiązania IT w dobie nowych wyzwań dla ubezpieczycieli.
- 12:34 Technologie multimedialne Ricoh na Milan Design Week
- 12:56 Emirates SkyCargo rozszerzają siatkę połączeń o Phnom Penh w Kambodży
- 12:58 Dziewczyny odwiedziły Politechnikę Gdańską
- 13:00 Salma Hayek, Ray Romano i Gary Oldman sparodiowali Justina Biebera
- 13:02 Inteligentny dom zaczyna się na progu Twoich drzwi. Winkhaus na targach Securex
- 13:14 Tytuł „Produkt Roku” dla NESVITA i Puddingu na zimno WINIARY
- 13:20 NETIA OFF CAMERA – Netia wspiera inspiracje
- 13:29 Pyrkon 2016 z aplikacją Eventory
- 13:41 "Views From The 6" - nowy album Drake'a
- 14:20 Świadek był uznany za winnego, bo zgłosił zabicie wilka
- 14:20 Wybieramy drewnianą podłogę do salonu. Na co zwrócić uwagę?
- 14:30 Znamy już laureatów 16. edycji Nagrody Znaku i Hestii im. Księdza Józefa Tischnera!
- 14:35 Sześciolatek w szkole, to większe możliwości wszechstronnego rozwoju
- 14:50 WhatsApp wprowadza pełne szyfrowanie komunikacji między użytkownikami (end-to-end)
- 15:01 Elektroklub – nowy program partnerski dla instalatorów
- 15:16 Polacy wolą bank w Internecie. 13 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej
- 15:53 KRISPOL kibicuje polskim szczypiornistom w drodze do Igrzysk Olimpijskich
- 17:49 RIG partnerem Forum Gospodarczego „Zainwestuj u nas”
- 18:24 "Law & Order: True Crime" - nowa produkcja NBC
- 19:29 Monika Dryl ambasadorem Renew Clinic
- 20:05 Telewizja Polska pokaże mistrzostwa świata w hokeju na lodzie
- 21:00 Android: Lollipop przed KitKat, w górę Marshmallow
- 21:08 Facebook płaci „New York Timesowi”, BuzzFeedowi i Huffington Post za transmisje Live
- 21:15 Google, Facebook i YouTube najpopularniejsze w polskiej sieci (Top 10 tygodnia)
- 21:55 TalkBand B3 - nowa inteligentna opaska Huawei za 169-249 euro (wideo)
- 21:55 Piotr Gruszki w kampanii kompresów TheraPearl realizowanej przez Brand Support
- 22:06 4,5 mln euro netto na promocję polskich jabłek
- 22:07 iPhone SE to iPhone 5s, iPhone 6 i iPhone 6s w jednym, koszt podzespołów - 156,2 USD
- 22:08 Medium otwiera się na wydawców, oferuje własną domenę, wpływy z reklam i wsparcie w SEO i mobile’u
- 22:09 HP prezentuje laptop Spectre w ultra cienkiej obudowie, ceny od 1170 dolarów (wideo)
- 22:10 Marta Ogrodniczak za Krzysztofa Kaczmarka dyrektorem ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej
- 22:15 Mads Mikkelsen reklamuje dom maklerski X-Trade Brokers
- 22:16 Huawei przedstawia smartfony P9 i P9 Plus z podwójną kamerą Leica i ekranami 5,2/5,5 cala (wideo)
- 22:18 Twitter będzie transmitował za darmo rozgrywki futbolu amerykańskiego
- 22:19 UOKiK ukarał 4Life Direct za reklamy bez informacji o zagranicznej siedzibie (wideo)
- 22:20 ASA zakazała reklam Gucci z niezwykle chudą modelką
- 22:21 Koncern HP z nowym logo w laptopach klasy premium
- 22:22 Bogusław Linda będzie promował zegarki Epos
- 22:23 IKEA oferuje aplikację VR do zwiedzania wirtualnej kuchni
- 22:24 W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym
- 22:25 GAP przeprasza za reklamę odzieży dziecięcej oskarżaną o rasizm (wideo)
- 22:26 Coca-Cola odświeżyła własną reklamę sprzed 45 lat (wideo)
- 22:28 Juliusz Szalek: z Motor-Presse Polska do Grupy Wirtualna Polska
- 22:30 Margaret promuje wiosenną ofertę butów Deichmann (wideo)
- 22:32 MEC tworzy markę Wavemaker, szefem Maciej Maciejewski
- 22:33 Pomponik.pl w nowej wersji: responsywność, pełnoekranow galerie zdjęć i inny układ w tekstach
- 22:38 Polskie Radio wydało na cyfryzację prawie 53 mln zł. „Ogromne pieniądze, brak rynku odbiorców”
- 22:39 Weber Shandwick zajmie się komunikacją Forever 21 w Europie
- 22:40 MGM HD zmienia się w AMC. W ramówce „Fear The Walking Dead”
- 22:45 „Wydarzenia” o 22.00 śledzi 120 tys. widzów. Serwis podnosi widownię Polsat News
- 23:10 2,2 miliona widzów „Drugiej szansy”, drugi sezon jesienią
- 23:20 TVN24 po dużym wzroście przed TVP Info, kanały informacyjne Grupy TVN wyprzedziły TVP
- 23:30 TVP wysyła do Rio de Janeiro 45 osób. Pokaże ponad 700 godzin transmisji z igrzysk
- 23:33 „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
- 23:44 Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
- 23:55 Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)