Magda Maślana wzmocni zespół PR Provident Polska

Do zespołu komunikacyjnego Providenta – największej firmy pożyczkowej w Polsce, dołączyła Magda Maślana.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 4 kwietnia do zespołu PR Provident Polska dołączyła Magda Maślana. Do jej zadań będzie należało budowanie relacji z mediami oraz wzmacnianie wizerunku spółki.

Cieszymy się, że Magda dołączyła do Provident Polska. Jej doświadczenie, zarówno dziennikarskie, jak i w pracy dla instytucji publicznych doskonale uzupełnią kompetencje naszego zespołu komunikacyjnego – mówi Karolina Łuczak, Kierownik ds. Komunikacji w Provident Polska.

Magda Maślana przez ostatnie dwa lata pracowała w MSWiA w Departamencie Komunikacji Społecznej. Wcześniej, przez blisko cztery lata była reporterką Wirtualnej Polski, gdzie zajmowała się tematyką społeczną. Jest absolwentką filologii polskiej oraz studiów podyplomowych Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji