Archiwum z dnia 2016.10.26
- 05:45 Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego przypomina o sezonowej zmianie opon w kampanii „Pora zmienić opony”
- 09:56 Jesień z żarówkami DECO
- 10:00 ERGO Hestia ubezpiecza dzieci polskich rolników
- 10:05 Komentarz prezesa Zarządu Budimeksu SA – Dariusza Blochera do danych finansowych ze skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Budimex za trzy kwartały 2016 roku
- 10:26 Burmistrz Jawora i wicemistrz olimpijski z Orłami WPROST
- 10:42 Kaspersky Lab wskazuje główne wektory zagrożeń dla Europy
- 10:55 Ewa Lampart: Nowa TV stawia na seriale, filmy, rozrywkę i informacje
- 10:55 Łazienka w klasycznym brązie
- 11:02 Dom Mody Klif znów nagrodzony
- 11:16 FedEx, Direct Relief, International Medical Corps oraz Heart to Heart International łączą siły, aby wspólnie nieść pomoc dla Haiti
- 11:20 Śniadanie – poranny kaprys czy absolutna konieczność?
- 11:30 Linie Emirates podpisują wielomilionową umowę z firmą Thales na dostarczenie systemu rozrywki pokładowej dla floty nowych Boeingów 777X
- 11:30 Cartoon Network pokaże trzeci sezon serialu „Między nami, misiami”
- 11:40 Best Western z nową, responsywną wersją globalnej strony internetowej
- 11:48 Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target
- 11:59 Polska żywność aktywnie promowana w Internecie
- 12:00 Wybierz piekarnik i zostań mistrzem wypieków – rusza nowa promocja firmy Samsung!
- 12:06 mBank z dobrymi wynikami po III kwartale br.
- 12:19 Biuro Podróży Reklamy promuje Antalis Poland w branży kreatywnej
- 12:26 Empik, w połączeniu z Virtualo.pl i Biblioteką Akustyczną, stawia na rozwój e-contentu
- 12:39 Alior Bank zapewnia dostęp do PUE ZUS
- 13:32 Kolejne centra dystrybucyjne MAKRO powstaną w 2017 roku
- 13:33 MUX-8 z zasięgiem technicznym na poziomie 70 procent
- 13:40 Trzydniowa promocja chińskiego ChengDu w centrum Warszawy
- 13:43 Salon DUKA w legendarnych „Koszykach”
- 13:54 Zwiększysz sprzedaż odpowiednią ekspozycją. Jak to zrobić dobrze?
- 13:59 UNICEF pomógł w uwolnieniu 145 dzieci-żołnierzy w Sudanie Południowym
- 14:31 Nieznane oblicza Japonii
- 14:31 Ferratum Bank organizuje Jesienny Konkurs
- 14:33 KT i Samsung odnoszą sukces w pierwszym na świecie połączeniu 5G za pośrednictwem sieci End-to-End 5G
- 14:38 Nowe certyfikaty ING Turbo
- 14:41 „Nowa Rewia Kabaretowa” w Nowa TV. Wystąpią m.in. Kryszak, Kabaret Rak i Łowcy.B
- 15:23 Krisztina Tóth w Muzeum Narodowym w Krakowie
- 15:35 T-Mobile Usługi Bankowe wprowadza nową bankowość mobilną
- 15:44 Nicolas Kristof tegorocznym laureatem „Spirit of Jan Karski Award”
- 15:51 Conperio nowym klientem Partner of Promotion
- 16:01 NuPlays integruje się z YouTube
- 16:20 Szkoły wolne od homopropagandy - konferencja prasowa
- 16:32 Warsztaty moodboardowe w Krakowie. Uczta dla wszystkich zmysłów
- 16:49 Ośmiu laureatów nagrody „Filar Ziemi Raciborskiej”
- 17:16 Odlewnia RAFAMET „Filarem Ziemi Raciborskiej”
- 17:31 Rząd szykuje radykalne zmianami w opiece zdrowotnej. Eksperci: pacjenci mogą stracić dostęp do leczenia
- 18:15 Świętuj Dni Niepodległości dookoła świata
- 19:53 Shia LaBeouf w filmie "Man Down"
- 20:39 Neil Young wydaje album "Peace Trail"
- 20:59 Wydawca „The New York Timesa” kupuje serwisy poradnikowe Wirecutter i Sweethome
- 21:07 Wraca serial "Nieustraszeni". Odpowiada za niego Justin Lin
- 21:14 "Na skos" - nowa płyta Izabeli Trojanowskiej
- 21:15 Marcin Koryszewski head of social media w FFW Communication. W zespole Aleksandra Grunt-Mejer, Adrian Czajka, Damian Siemkowicz i Aleksandra Zawadzka
- 21:17 Podatek dochodowy a otrzymany rabat
- 21:21 Koszt podzespołów Google Pixel XL podobny jak Apple iPhone 7 Plus i Samsung Galaxy S7 Edge
- 21:32 Serial "24: Legacy" - zobacz następcę Jacka Bauera (wideo)
- 21:47 TIM wśród e-Gazel Biznesu 2016
- 22:00 Duży spadek sprzedaży miesięcznika „Newsweek Historia”, traci też „W Sieci Historii”
- 22:03 LTE Lima - nowy smartfon Telefunken w Polsce za 499 zł
- 22:05 Google przejmuje startup Eyefluence z technologią śledzenia ruchów oczu
- 22:09 Katarzyna Jędrachowicz na czele marketingu Superligi piłkarzy ręcznych
- 22:10 Trójka to najchętniej słuchana stacja radiowa we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium
- 22:15 Sanocki, Michnik i Sokołowski: z Compress do własnej agencji Attention Marketing
- 22:18 PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama
- 22:20 „Do Lewiatana jeden krok” w musicalowej reklamie sklepów Lewiatan (wideo)
- 22:21 Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie
- 22:23 Bartłomiej Nowak dyrektorem zarządzającym agencji Bardzo
- 22:25 Serial „Artyści” śledziło 340 tys. widzów. 2 mln zł z reklam
- 22:27 Nielsen z platformą PPM będzie mierzył oglądalność telewizji w miejscach publicznych
- 22:28 Twitter planuje zwolnienia, pracę straci nawet 300 osób
- 22:29 Xiaomi wprowadza smartfony Mi Note 2 i Mi Mix, ceny od 1680 i 2100 zł (wideo)
- 22:30 „Bez planu” Hanny Lis ogląda 44 tys. widzów. TVN Style pokonuje konkurencję
- 22:33 Lady Gaga w Carpool Karaoke krzyczy na kierowców i podwozi Jamesa Cordena do pracy
- 22:36 Ponad 7 mln Polaków korzysta z internetu stacjonarnego, płacą za to od 11 do 147 zł miesięcznie
- 22:38 Karolina Witecka: z K2 do Cut The Mustard
- 22:40 Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social mediach
- 22:41 Hypermedia linked by Isobar będzie obsługiwać w internecie Coty na 21 rynkach
- 22:42 Netflix zadłuża się na nowe produkcje, w 2017 roku wyda na nie 6 mld dolarów
- 22:44 Wydawnictwo Bauer wydało „Twój Styl Man”
- 22:45 HGTV startuje 7 stycznia. „Stawiamy na lokalne produkcje” (spot promujący)
- 22:48 1,71 mld zł na reklamy w polskim internecie. Najmocniej w górę social media i mobile
- 22:50 Jolanta Fajkowska szefową „Czterech pór roku” i wiceszefową redakcji rozrywki w radiowej Jedynce
- 22:51 Jesienny ratunek dla zniszczonej skóry
- 22:55 Program Tomasza Lisa nie pojawi się na MUX-8. „Zoom TV nie wikła się w polityczne spory”
- 22:55 Drugi sezon serialu "Outcast: Opętanie" w 2017 roku
- 22:58 Spada sprzedaż iPhone'ów, iPadów i komputerów Mac. Mniejszy przychód i zysk Apple
- 22:59 Food Network i Travel Channel dołączają do Grupy TVN. Będą lokalne produkcje
- 23:01 Edenred Polska wybrało agencję San Markos
- 23:10 Akcja „#kogoniesłychać” niezadowolonych słuchaczy zdominowała fanpage Trójki
- 23:11 Kanał Zoom TV wystartował na MUX-8. W ramówce msza święta i gwiazdy Onetu
- 23:55 Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
- 23:58 Jim Samples: Wejście do Polski bardzo dobrym posunięciem. Przeżyjemy różne cykle polityczne