Podróżniczo-kulinarny program „Bez planu” na antenie TVN Style oglądać można w soboty o godz. 12.00, począwszy od 8 października br. Średnia widownia odcinków magazynu pokazanych do 22 października br. wyniosła 44 tys. osób, co przełożyło się na 0,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 0,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
TVN Style w paśmie nadawania „Bez planu” wygrywa walkę o widza wśród swoich głównych konkurentów - udział Polsatu Cafe w tym czasie wynosi 0,51 proc. w 4+ i 0,49 proc. w 16-49, a TLC - odpowiednio 0,12 proc. i 0,21 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/43-tys-widzow-sledzi-jak-to-sie-stalo-filipa-chajzera-w-tvn-turbo ##
Produkcja ma nieco niższe udziały w rynku od średnich wyników całego TVN Style. W okresie od 1 do 23 października br. średni udział tej stacji wyniósł 0,75 proc. w 4+ i 1,05 proc. w 16-49
W podróżniczo-kulinarnym magazynie Hanna Lis odwiedza z kamerą europejskie kraje. Dziennikarka prezentuje widzom restauracje, sklepy i bazary, szuka przepisów na lokalne dania oraz pokazuje ciekawe atrakcje turystyczne.











