PepsiCo rozpoczęło przetarg na obsługę reklamową w internecie we wrześniu. Liczby i nazw jego uczestników koncern nie podaje. Dotychczas obsługą marketera w tym zakresie zajmowała się agencja Cheil Worldwide należąca do Barbarian Group.
W strukturze tej grupy w ostatnim czasie doszło do poważnych roszad personalnych. Z początkiem września rozstał się nią m.in. Peter Kim, pełniący poprzednio funkcję CEO.
Nowe studio contentowe PepsiCo mieści się na Manhattanie, a jego pracą kieruje Brad Jakeman, prezes koncernu. Studio ma 2,3 tys. m kw. powierzchni, na której zlokalizowane jest m.in. studio nagrań i sala kinowa. Jakeman zakłada, że studio to będzie wykorzystywane nie tylko do produkcji i realizacji działań branded content, ale również szerszych projektów realizowanych przez wytwórnie filmowe czy wydawców internetowych.

Agencja Firstborn już wcześniej pracowała dla PepsiCo, w 2009 roku. W ub.r. została zatrudniona do realizacji działań w internecie przy prezydenckiej kampanii Michaela Bloomberga.











