Archiwum z dnia 2017.03.08
- 05:08 Personalizacja – czy Twoja firma już „to” robi?
- 09:20 Kornelia Rudnik w dziale social media agencji Insignia
- 09:36 Dzień Kobiet – relikt przeszłości czy wciąż święto testujące mężczyzn?
- 09:44 Carrefour promuje dostawców odpowiedzialnych społecznie
- 09:50 Kobiecy głos w świecie nowych technologii
- 10:17 Zlewozmywaki Capella w konkursie Red Dot Design Award 2017
- 10:22 Wisła najpopularniejszą rzeką wśród Polaków
- 10:24 Marka WIŚNIOWSKI zagości na włoskim MADE Expo 2017
- 10:28 Razem znaczy więcej
- 10:56 Biegnij z SATURNEM w 12. PZU Półmaratonie Warszawskim!
- 10:57 Polki na rynku pracy w 2016 roku. Raport zarobki.pracuj.pl
- 11:00 Radio ZET nowym liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res awansowało na podium
- 11:01 Forbis Group z Triple PR
- 11:07 Polska nadal najbardziej interesującym obszarem inwestycyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej
- 13:07 Warszawa atrakcyjnym miejscem dla inwestycji
- 13:25 Ponad 100 milionów złotych odszkodowania: ERGO Hestia pomogła firmie po olbrzymim pożarze
- 13:48 Warszawa inspiruje: 2,5 tysiąca zgłoszeń w konkursie literackim o stolicy!
- 13:49 „Figurski wzywa posiłki". Michał Figurski ambasadorem kampanii edukacyjnej
- 14:00 Żywność dla kosmonautów
- 15:20 Skanery Fujitsu wspierające cyfrową transformację zaprezentowane podczas CeBIT 2017
- 16:35 Morwa biała bez tajemnic
- 17:03 Pojazdy budowlane Caterpillar na oponach Continental
- 18:49 Sony: nowe telewizory Bravia 4K HDR dostępne w sklepach (wideo)
- 18:58 Internet 5G według China Mobile, Huawei, Deutsche Telekom i Volkswagena
- 19:00 George Michael zmarł z przyczyn naturalnych
- 19:20 Deep Purple pokazali "All I Got Is You" (wideo)
- 19:22 Uma Thurman z Kubą Rozpruwaczem u Larsa Von Triera
- 19:28 Rząd chce zachęcać do późniejszego przechodzenia na emeryturę. Mniej niż połowa osób 55+ jest aktywna zawodowo
- 19:40 Polski eksport w tym roku może wzrosnąć o 8 proc. „Do Europy Wschodniej i krajów rozwiniętych spoza UE”
- 19:42 Ryan Gosling poleci na Księżyc w 2018 roku
- 19:51 54 proc. dużych polskich firm zapowiada wzrost inwestycji
- 20:00 Dron „Bielik” chroni ładunki PKP Cargo, liczba kradzieży zmalała o połowę
- 20:00 Michał Kempa gospodarzem „Comedy Club” w Comedy Central
- 20:10 Kobiety są lepiej wykształcone, pracowitsze, a mimo to zarabiają mniej niż mężczyźni
- 20:11 Netia zaktualizowała Netia Playery (wideo)
- 20:22 Logitech G Pro - nowa klawiatura mechaniczna za 659 zł (wideo)
- 20:35 Sebastien Guy reżyseruje na wyłączność dla studia Lemon
- 20:44 Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media
- 20:55 Mark Loughran za Ronalda Binkofskiego na czele polskiego oddziału Microsoftu
- 21:05 Nastroje konsumentów w Europie najlepsze od 9 lat
- 21:08 Grupa Muszkieterów zaczyna 10. edycję kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
- 21:10 Codzienne rytuały porannych posiłków w reklamie Śniadaniowej (wideo)
- 21:11 Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Oshee
- 21:12 BritBox startuje w USA. Kosztuje 6,99 dol. miesięcznie, w ofercie brytyjskie produkcje
- 21:15 Joanna Brodzik z interaktywnym testem w kampanii Garnier Color Naturals
- 21:16 IAB Polska i GIODO razem na rzecz ochrony danych osobowych w sieci
- 21:16 Agencja kreatywno-strategiczna Funktional przejęła studio MØ Graphics
- 21:17 Nowy Firefox ze wsparciem dla WebAssembly (wideo)
- 21:18 Liga Electronic Sports League dostępne w Player.pl
- 21:19 Polska gospodarka rośnie szybciej niż unijna
- 21:20 Egmont startuje z magazynem dla dziewcząt w wieku wczesnoszkolnym
- 21:22 Agencja InnerValue rozwiązała umowę z giełdową spółką Briju
- 21:25 „Bravo” liderem sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Twist” wyprzedził „Fun Club”
- 21:26 Google rusza z trzecią rundą finansowania w ramach Digital News Initiative Innovation Fund
- 21:27 Małgorzata Niska digital development directorem w Vizeum
- 21:28 Polo TV liderem kanałów muzycznych. Rosną 4FunTV i Stars.TV (dane za luty)
- 21:30 2,3 mln spotów reklamowych w stacjach telewizyjnych w lutym. Na czele Polsat i Aflofarm
- 21:31 Michał Pazdan zachęca do przekazywania 1 proc. podatku na SOS Wioski Dziecięce (wideo)
- 21:32 Kinga Preis w kampanii reklamowej kosmetyków AA
- 21:33 Piosenka „Wracam” z oprawy HGTV hitem w internecie. „Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania”
- 21:34 Piotr Soleniec: z Icentis Capital na dyrektora finansowego w Cloud Technologies
- 21:35 „Kocham Ogród” zmienia się w miesięcznik. Nowy layout i więcej stron
- 21:37 Anna Putts head of marketing communication UPC Polska
- 21:38 A$AP Rocky, Lucy Walters, Julia Morrison, Anna Zahn i John Rue w nowej kampanii Mercedesa „Grow up” (wideo)
- 21:39 Ewa Farna z własną audycją „To lubię!” w RMF FM
- 21:41 Zenek Martyniuk reklamuje Zenek Energy Drink. „Król jest tylko jeden” (wideo)
- 21:42 Mediacap z 68,1 mln zł wpływów i 5,2 mln zł zysku netto w 2016 roku
- 21:43 AXN pokaże polski serial docu-crime „Rewir” o policjantach z Wrocławia
- 21:44 Nowe przepisy o abonamencie: dostawcy płatnej telewizji w dwa miesiące mają przekazać Poczcie Polskiej dane klientów
- 21:46 Dla polskich internautów sieć to przestrzeń publiczna, rośnie potrzeba ochrony prywatności
- 21:49 „Gazeta Finansowa” nie zniesławiła wydawcy „Wprost”, sąd umorzył sprawę
- 21:52 Łukasz Warzecha spotkał się z obrażającym go internautą, groźbę z Twittera zgłosi na policję (wideo)
- 21:55 Daria Pawlewska redaktorem naczelnym magazynu „Kukbuk”. „Upraszczamy procesy decyzyjne”
- 21:59 2,55 mln widzów „The Brain”, 1,7 mln „Niani w wielkim mieście”
- 21:59 PiS w spocie krytykuje Donalda Tuska jako premiera i szefa Rady Europejskiej (wideo)
- 22:05 Akson Studio ogłasza konkurs na serial, uczestnik przekazuje prawa do projektu. "To standardowy zapis"
- 22:11 MKiDN: 2,8 mln klientów płatnej telewizji zacznie płacić abonament, mimo abolicji wpływy wzrosną o 620 mln zł
- 22:11 Ewa Siedlecka: poniosło mnie, przykro mi za słowa w TOK FM, że prezydent „został przecwelony przez PiS”
- 22:33 Jacek Sobala kandydatem na prezesa Polskiego Radia. Zgłasza go szef Rady Mediów Narodowych
- 23:53 17 własnych cykli wideo wiosną w Onecie, nowościami programy z Najsztubem, Grygą i Felusiem