Wpływy Mediacapu ze sprzedaży zmalały z 71,5 mln zł w 2015 roku do 68,1 mln zł w ub.r., a zysk netto z działalności kontynuowanej wzrósł z 5 mln zł do 5,2 mln zł.
W ub.r. firma zanotowała 7,9 mln zł zysku EBITDA (wobec 6,4 mln zł rok wcześniej) i 6,7 mln zł zysku z działalności operacyjnej (wobec 6,4 mln zł w 2015 roku). Zysk netto przypadający akcjonariuszom podmiotu dominującego wyniósł w ub.r. 3,7 mln zł, a strata z działalności zaniechanej - 0,4 mln zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marcin-olechowski-rada-nadzorcza-mediacap ##
W połowie lutego br. Mediacap poinformował, że zaczął negocjacje na wyłączność dotyczące kupna kontrolnego pakietu udziałów w agencji content marketingowej specjalizującej się w treściach wideo. Z kolei należąca do firmy agencja badawcza IQS pod koniec lutego br. przejęła firmę MRevolution specjalizującą się w budowaniu i zarządzaniu społecznościami online typu insight communities.












