Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media

Agencja VanLeif odpowiada za obsługę marki Hortex w mediach społecznościowych. Pozyskała to zlecenie w konkursie, przejmując obsługę Hortexu od Lubię to linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media

VanLeif zajmuje się obsługą oficjalnego fanpage’a marki Hortex na Facebooku. Oprócz strategii, kreacji, moderacji i obsługi antykryzysowej odpowiada  za tworzenie treści wideo oraz prowadzenie kampanii reklamowych.

Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert. Liczby i nazw agencji w nim uczestniczących firmy nie ujawniają. Podobnie nie zdradzają na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Poprzednio Hortex był obsługiwany przez Lubię To linked by Isobar. Hortex w styczniu br. prowadził kampanię, w której promował zupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele