Archiwum z dnia 2017.06.27
- 09:15 Ewa Geresz: z Lewis do Performante
- 10:11 Trudne wybory jeszcze nigdy nie były tak proste!
- 11:05 LG: 77-calowy, przezroczysty i elastyczny wyświetlacz OLED
- 11:32 Ala Woźniak szefową działu PR w DDS Poland
- 13:11 Cadbury po 11 latach rezygnuje z usług agencji Fallon, do globalnej obsługi wybiera VCCP
- 13:38 Ewa Bugdoł triumfuje w stolicy polskiego triathlonu
- 14:50 TVP pokaże mecze Legii Warszawa z IFK Mariehamn
- 17:13 Czy Twoje CV jest jak brzytwa? Sprawdź!
- 17:23 Media społecznościowe jako narzędzie rekrutacji? Sprawdź, jak robić to dobrze
- 17:40 Nowy salon NEONET w Chojnowie
- 18:20 Wielkie grillowanie trwa!
- 18:25 Jak polscy specjaliści wykorzystują program Horyzont 2020?
- 20:10 Jak uniknąć dodatkowych kosztów podczas wakacji
- 21:00 Wystartowała siódma edycja „Eska Summer City”
- 21:11 MiVia Run 350 - zegarek dla biegaczy Mio za 799 zł
- 21:33 Google Pixel 2 i XL 2 z ekranami 4,97 i 5,99 cala oraz Snapdragonem 835, na rynku we wrześniu 2017
- 21:44 Jackie Chan chce pomścić córkę z pomocą Pierce'a Brosnana
- 21:55 T-Mobile ma ponad 9750 stacji bazowych i 99,7% populacji zasięgu LTE
- 21:55 Trzeci sezon serialu "Pełniejsza chata" po wakacjach
- 22:00 RMF FM nowym liderem słuchalności w Poznaniu, Duży awans TOK FM
- 22:03 Robert Pattinson w filmie "Good Time"
- 22:08 Peter Sagan odpowie na pytania widzów Eurosportu
- 22:10 Robert Sowa i Wojciech Pijanowski w letniej ramówce Radia Pogoda
- 22:11 Reklama „Meet Graham” zbyt podobna do reklamy „First Natural Born Smoker” z 1985 roku
- 22:18 BlackBerry na plusie, ale w dół przychód
- 22:21 Value Media i SalesTube rozpoczynają obsługę G2A.com
- 22:25 Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale
- 22:26 Wakacyjna ramówka Radia Katowice. Bogdan Fabiański zaprezentuje letnie przeboje
- 22:28 TVN z drugą nagrodą w Konkursie PromaxBDA za spot TVN Fabuła
- 22:29 Iperfumy.pl z biurem w Warszawie, Dagmara Brzezińska-Marcu country managerem
- 22:30 „Letnia zabawa podróżnicza” i „Z kulturą po drodze” w RMF Classic
- 22:31 2,6 mln widzów gali „25 lat disco polo” w TVP2. Dalszą część w Polo TV i TVP Rozrywka oglądało 1,1 mln osób
- 22:32 Karolina Cacko: z Unilever Polska do Notino Polska
- 22:32 Riverwood marketing i AF.agency razem jako Grupa Riverwood
- 22:33 Franciszek Toeplitz zastępcą dyrektora kreatywnego w BBDO Warszawa
- 22:33 Discovery udostępnia sieciom komórkowym mobilną usługę do transmisji igrzysk olimpijskich
- 22:34 Aforti Holding zamiast STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań
- 22:35 Pepsi z kampanią “Let’s Get Together” z okazji ramadanu
- 22:35 Magdalena Różczka zagra w serialu "Druga szansa"
- 22:36 KCI przechodzi z rynku głównego GPW na NewConnect, zmieni nazwę na Gremi Spółka Inwestycji
- 22:37 Amerykańskie Pszeniczne - nowy wariant piwa Żywiec
- 22:38 Mediacap ma już 90 proc. udziałów TalentMedia Balkans
- 22:38 Chuck Norris pojawi się w nowej globalnej kampanii Fiata
- 22:38 Grupa K2 przedłuża negocjacje dot. sprzedaży K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media i K2 Search
- 22:39 Rafał Królikowski “głosem” Radia Gdańsk, odchodzi Katarzyna Figura
- 22:39 Radio Eska, Agora, Eurozet i Multimedia powalczą o koncesje w Trójmieście
- 22:41 „Gliniarze” wrócą jesienią. Polsat pokaże 3. sezon docu-crime
- 22:42 Ogilvy&Mather będzie reklamować piwo Książęce
- 22:43 Solorz-Żak z 11,5 mld zł majątku. Twórca Wish.com przed właścicielami CD Projekt, Wejchertami i Walterem
- 22:43 Trójka rezygnuje z audycji „Płyta długo grająca”
- 22:43 Fantasy Expo z wyłącznymi prawami do transmisji światowego turnieju Counter Strike w Krakowie
- 22:44 1,2 mln widzów koncertu Jana Pietrzaka w TVP1. Tylko 140 tys. osób w grupie 16-49
- 22:44 Producenci objęci opłatą reprograficzną chcą ją zastąpić powszechną opłatą audiowizualną. „Skorzystają wszyscy artyści, nie tylko ci zrzeszeni”
- 22:46 Arthur Sadoun: Cannes jest tylko odbiciem naszej pracowitości. Decyzja o rocznej przerwie nie była łatwa
- 22:48 nc+: niektóre mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy dalej będą u nas, niebawem kupimy nowe prawa sportowe
- 22:50 Olgierd Wojtkowiak dyrektorem programowym sieci Radia Eska
- 22:55 "Mordercza gra zaczyna się jesienią" - „Belfer 2” w Canal+ (grafiki)
- 22:58 Marki rozczarowane wideo na Facebooku, tylko 20 procent oglądalności reklam
- 23:00 Media Expert w ogniu krytyki klientów. „Stworzyli mechanizm gwarantowanego rozczarowania”
- 23:01 Play przeprasza za nocne telefony promujące konkurs z „Seksmisją” i Jerzy Stuhrem
- 23:11 Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje
- 23:15 Antoni Macierewicz zawiadomił prokuraturę o książce Tomasza Piątka zarzucającej mu powiązania z rosyjskimi służbami
- 23:44 Mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w latach 2018-2021 tylko w Polsacie