Olgierd Wojtkowiak dyrektorem programowym sieci Radia Eska

Olgierd Wojtkowiak objął stanowisko dyrektora programowego sieci Radia Eska, zastępując oficjalnie Igę Mackiewicz, z którą Grupa ZPR Media rozstała się w kwietniu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Olgierd Wojtkowiak dyrektorem programowym sieci Radia Eska

Wojtkowiak będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją dyrektora muzycznego Radia Eska, którą pełni nieprzerwanie od 2009 roku.

Olgierd Wojtkowiak związany jest z radiem od 1993 roku. Zaczynał w szczecińskim Radiu ABC, gdzie pracował najpierw jako DJ, a następnie także jako szef muzyczny. W 2003 roku rozpoczął pracę w Grupie Radiowej Time jako szef muzyczny projektu Gold FM. Do Radia Eska trafił w 2005 roku do działu programującego muzykę sieci. W styczniu 2009 roku został dyrektorem muzycznym sieci Radia Eska, a od października 2014 był również zastępcą dyrektora programowego - Igi Mackiewicz.

- Eska będzie się zmieniać. Wraz ze startem letniej ramówki wprowadziliśmy nową oprawę i nowy układ pasm: poranny program trwa godzinę dłużej czyli do 10.00, radiowy drive time startuje o 16.00, a ImprEska w wakacyjnym wydaniu zaczyna się już o 19.00. Wkrótce zaprosimy słuchaczy do zupełnie nowej wakacyjnej zabawy. Stawiamy na luz, dobrą energię i przede wszystkim eskową muzykę, którą prezentować będziemy pod hasłem „Najlepsze Hity Na Lato” - mówi Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy Radia Eska.

Przypomnijmy, że obowiązki dyrektora programowego Radia Eska Olgierd Wojtkowiak pełnił już od końca kwietnia br., kiedy Grupa ZPR Media zdecydowała o rozstaniu z Igą Mackiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały