Archiwum z dnia 2017.06.29
- 01:17 "Avatar 2" w 3D, ale bez okularów. „Laserowa projekcja RGB”
- 05:24 Zoom TV w ofercie nc+
- 13:03 Havas Engage ponownie dla Nestlé
- 14:09 UNICEF: inwestowanie w dzieci z najuboższych grup społecznych ratuje więcej istnień w przeliczeniu na każdy wydany dolar
- 14:25 Małgorzata Rozenek-Majdan ma okładce "Viva! Piękna na lato"
- 14:40 Kiszone czy konserwowe? Pyszne ogórki z Galeo
- 15:10 Stacey Shelly dołącza do Zenith. Będzie nadzorować globalną obsługę koncernu Coty
- 15:28 Z raciborskiej muszli koncertowej i przystani miejskiej popłynie muzyka
- 17:44 Ośrodek Szkolenia Zawodowego RAFAKO S.A. - placówką dobrych praktyk
- 17:51 Pierwsza odsłona nowej bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku
- 18:25 Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku stawia na zaawansowaną analizę danych
- 18:50 OKI z nagrodą od ATM Industry Association
- 19:38 Dziadek do Orzechów pracuje dla sieci restauracji Olimp
- 19:43 Randstad klientem studia Kohe Marcina Piwnickiego
- 19:48 Grayling Poland odpowiada za „Dobre opakowanie ma znaczenie” dla Tetra Pak
- 20:11 Manta: dwa nowe telewizory 4K z Androidem za 1599 zł i 1699 zł
- 20:29 Odwrotne obciążenie - co robi fiskus
- 20:52 Kosmetyki Kat von D Beauty debiutują w Polsce, reklamuje je K2 Media
- 20:55 Brand Support doradza marketingowo działowi reklamy Grupy OLX
- 21:00 Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk
- 21:22 Trzeci sezon serialu "F Is for Family"
- 21:28 "Breathless" - Nick Cave i Iggy Pop w obronie zwierząt
- 21:33 Polacy nie chcą zakazu hodowli zwierząt futerkowych
- 21:40 AutoMapa bez wsparcia dla mobilnych wersji Windowsa
- 21:44 Pernod Ricard promuje wódkę Pan Tadeusz „Certyfikatem Polskiej Gościnności”
- 22:00 Bioderma reklamuje Photoderm Nude Touch SPF 50+ (wideo)
- 22:05 KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera
- 22:09 NBC Sports z płatnym dostępem online do meczów Premiere League
- 22:09 Jan Domański i Szymon Smolski w dziale sprzedaży Selectivv
- 22:11 „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży wśród tygodników yellow w kwietniu
- 22:11 "Everything Now" - nowa płyta Arcade Fire
- 22:15 „Gazeta Radomszczańska”: Janusz Kucharski za Jolantę Dąbrowską redaktorem naczelnym
- 22:20 Facebook pokaże wybrane mecze nowego sezonu Ligi Mistrzów
- 22:22 Radio ZET i Polsat ze wspólnym koncertem „Przebojowe Lato” w Kołobrzegu
- 22:22 Comcast i AMC uruchamiają internetowy serwis wideo dla użytkowników Xfinity
- 22:25 „Pies z billboardu” w kampanii zachęcającej do przygarniania zwierząt ze schronisk
- 22:30 „Gazeta Polska Codziennie” wprowadza dodatek łódzki
- 22:32 „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)
- 22:35 Lodówki Samsung reklamowane jako „najczęściej wybierane do polskich domów” (wideo)
- 22:40 Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
- 22:42 Infor Biznes kontra Press-Service Monitoring Mediów. Będzie skarga kasacyjna
- 22:43 Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek zajmie się PR Grupy 4Fun Media
- 22:44 Anna Popek: nie jestem twarzą Jacka Kurskiego w TVP, inni występują częściej (wideo)
- 22:45 Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, TO!TV i Polsat Music HD z największym wzrostem
- 22:46 Nowe pozycje niektórych kanałów w nc+
- 22:47 „Projekt Lady 2” stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
- 22:48 Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)
- 22:49 Radio ZET i RMF FM najczęściej cytowane, Wirtualnemedia.pl przed Gazeta.pl, Niezalezna.pl i Money.pl
- 22:49 Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”
- 22:55 Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)
- 22:55 Udziałowiec Facebooka, Spotify i Netflixa inwestuje w Grupę Pracuj, wycenioną na 1,5 mld zł
- 22:55 „Nie da się ukryć” będzie emitowane w TVP Info zaraz po „Minęła 20”
- 22:58 Ransomware Petya infekuje komputery w ponad 66 krajach. „Groźniejszy od WannaCry, będą kolejne ataki” (opinie)
- 22:59 Prezes PGNiG o skrytykowaniu w „Gazecie Wyborczej” plakatów „Cześć i chwała bohaterom”: proszę się znieczulić, będzie ich więcej
- 23:01 Transmisje wybranych koncertów z Open'era 2017 na YouTubie i stronie festiwalu
- 23:01 Viasat World nagrodzone podczas edycji PromaxBDA oraz Mediabrand Awards
- 23:05 Mateusz Kijowski z pretensjami o reklamy potencji na stronach „Rzeczpospolitej”. „Reklama kontekstowa to nie dane 1 do 1”
- 23:11 GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. „Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów”
- 23:16 Dni Ziemi Juchnowieckiej ze wsparciem TIS Group
- 23:17 Paweł Sołtys i Polskie Radio zawarli ugodę ws. dyscyplinarnego zwolnienia
- 23:20 Sylwester Latkowski chce stanąć przed komisją śledczą ws. Amber Gold. „Nie mam wyboru”
- 23:22 Letnia ramówka radiowej Trójki: Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, Piotr Metz w nowej audycji, młodzi DJ-e w nocy