Lodówki Samsung reklamowane jako „najczęściej wybierane do polskich domów” (wideo)

Samsung Polska rozpoczął kampanię reklamową swoich lodówek. Akcja - przygotowana przez firmy Cheil Poland, Dynamo Film, Delapost i Starcom - jest realizowana pod hasłem „Lodówki Samsung. Najczęściej wybierane lodówki do polskich domów”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lodówki Samsung reklamowane jako „najczęściej wybierane do polskich domów” (wideo)

Spot z kampanii pokazuje różne modele lodówek Samsung wkomponowane w odmienne zabudowy kuchni. Ma to odzwierciedlać, że urządzenia są dostosowane do różnych aranżacji kuchni. Hasło kampanii, „Lodówki Samsung. Najczęściej wybierane lodówki do polskich domów”, ma podkreślać, że Samsung to najpopularniejsza marka lodówek sprzedawanych w Polsce od sierpnia ub. do kwietnia br.

Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.

Kreacją reklam zajęła się agencja Cheil Poland. Spot nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserowała - Joanna Rechnio, produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a postprodukcją - studio Delapost.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów