Jury konkursowe Mediabrand Awards doceniło kreatywne kampanie promocyjne kanałów Viasat Explore, Viasat History, Viasat Nature i TV1000 Premium HD. Grupie Viasat przyznano złote statuetki w kategoriach „Najlepszy film promocyjny telewizji kablowej” za „Imperium carów: Rosja Romanowów” oraz „Najlepsza kreacja za świąteczny” za spot promocyjny kanału TV1000 Premium HD.
Zespół otrzymał również cztery srebrne nagrody w kategoriach: „Najlepszy film promocyjny telewizji kablowej” (za „Wojny robotów”), „Najlepszy film promocyjny programu dokumentalnego” (za produkcję „Imperium carów: Rosja Romanowów”), „Najlepsza kreacja” (za identyfikację kanału Viasat Nature) oraz ponownie w kategorii „Najlepszy film promocyjny telewizji kablowej”, w której tym razem nagrodzono świąteczny spot promocyjny kanału TV1000 Premium HD.

Viasat doceniono podczas konkursu PromaxBDA Global Excellence Awards w Los Angeles. Jury przyznało złotą statuetkę w kategorii „Najlepsza niewyemitowana kreacja” za spot promocyjny programu „Sir David Attenborough: 90. Urodziny”. Z kolei kanałowi Viasat History przypadła srebrna nagroda w kategorii „Najlepszy Key Art” do programu „Imperium carów: Rosja Romanowów”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-nagroda-konkurs-promaxbda-za-spot-tvn-fabula ##











