Agencja Grayling Poland przy obsłudze kampanii „Dobre opakowanie ma znaczenie” odpowiada za komunikację w kanałach internetowych, działania influencer marketingowe, media relations oraz organizację eventów.
Projekt realizowany jest w ramach działu konsumenckiego - za komunikację internetową odpowiada head of digital Anna Kuprian, a działania skierowane do mediów i interesariuszy koordynuje Sylwia Piekarska, account manager.
Kampania „Dobre opakowanie ma znaczenie” ma zwrócić uwagę, zarówno konsumentów, jak i producentów żywności, na kwestie związane z wyborem odpowiedniego opakowania i jednocześnie zachęcić ich do korzystania z wygodnych, przyjaznych dla zdrowia oraz środowiska opakowań kartonowych.
Działania Grayling Poland dla Tetra Pak obejmują rozbudowane aktywności internetowe, którym towarzyszą tradycyjne media relations, współpraca z influencerami oraz różnego rodzaju wydarzenia specjalne. Agencja odpowiada też za budowanie relacji Tetra Pak z kluczowymi partnerami biznesowymi i społecznymi.

Kampania edukacyjna „Dobre opakowanie ma znaczenie” to pierwsza tego rodzaju aktywność Tetra Pak na polskim rynku. Dotychczas firma nie prowadziła w Polsce działań wizerunkowych na tak szeroką skalę.











