Archiwum z dnia 2017.08.16
- 01:35 "Stacja Berlin" wróci w październiku
- 09:08 „#OpinieJuroraEffie” - wspólny projekt TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
- 12:08 Piotr Należyty: z Trefla Gdańsk na szefa marketingu Runmageddonu
- 12:45 Karolina Czarnota i Monika Kamińska seniorskim teamem kreatywnym w Bardzo
- 12:58 Kolejna odsłona „wyższego poziomu imprezy” Desperadosa Nocturno
- 14:43 Ewa Bugdoł z czwartą lokatą na Enea Ironman 70,3 Gdynia
- 15:07 iPublicity wypromuje Pałac Pacółtowo
- 15:13 Dlaczego włoska szynka dojrzewająca Prosciutto crudo smakuje inaczej we Włoszech niż w Polsce ?
- 15:30 Wi-Fi na wczasach - w jakich lokalizacjach może go zabraknąć?
- 15:31 "Studencki Internet 2017" - nowa oferta sieci Toya
- 15:31 eService wprowadza nowoczesne terminale płatnicze dla przedsiębiorców
- 15:36 Plus rozdaje plecaki Semi Line za doładowanie 50 zł
- 16:27 Przegląd głowic i zaworów termostatycznych VALVEX w "Administratorze"
- 16:39 Stylowe produkty VALVEX w magazynie "Styl&Klasyka"
- 18:24 Continental zwycięzcą Auto Express Ultimate 2017
- 18:29 Bartosz Michalak: z Bluerank do Senuto
- 18:42 Lightscape prowadzi komunikację sieci reklamy Adrino
- 19:00 „Gaming smakuje lepiej” w promocji chipsów Lay’s Maxx (wideo)
- 19:03 KOJA zadebiutuje na targach Agro Show
- 20:00 Tomasz Bartnik: marki komercyjne powinny się trzymać od polityki jak najdalej, ale…
- 20:21 Vobis wprowadza nową identyfikację wizualną i promuje się na 25-lecie
- 21:12 Rynek pozytywnie ocenia prezydencką propozycję dotyczącą pomocy frankowiczom. Może zastąpić pozostałe projekty, nad którymi pracuje Sejm
- 21:21 Robert Makłowicz: mroczna stacja TVP wypluła mnie, wyzuwszy wcześnie. Ale cieszę się z tego
- 21:33 "Outrage! Is Now" - nowy album Death From Above
- 21:34 "Jessica Jones": David Tennant wraca jako Kilgrave
- 21:55 Jarosław Gowin: Polskie uczelnie będą wzorować się na najlepszych uczelniach świata. Muszą kształcić mniej studentów, ale na najwyższym poziomie
- 22:00 Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 40 tys. zł zysku netto
- 22:05 Katarzyna Jędrachowicz PR managerem agencji OS3
- 22:09 PKO BP w nowej kampanii reklamuje Mini Ratki jako „Jej Wygodność Mini Ratka”
- 22:14 "Liar" - nowy serial twórców "Zaginionego" i "Broadchurch"
- 22:19 Blade Z Max - nowy smartfon ZTE z podwójnym aparatem za 129 USD
- 22:20 E-Kiosk z dużym wzrostem wpływów, nieznacznie zmalał zysk
- 22:22 Amazon zamyka wypożyczalnię DVD Lovefilm w Niemczech i Wielkiej Brytanii
- 22:25 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, „Świat Motocykli” zyskał najwięcej
- 22:30 „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls o godz. 18.20, a „Lekarze na start” - o 19.10 „Budowa widowni przed prime-time”
- 22:31 Przyznano nagrody EISA 2017-2018, najwięcej dla Sony
- 22:32 Mali przedsiębiorcy reklamują Firmowy Pakiet na Start w ING Banku Śląskim (wideo)
- 22:33 Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
- 22:34 W Wielkiej Brytanii Uber wprowadza napiwki dla kierowców, pasażerowie zapłacą za spóźnienie
- 22:35 Scenarzystka i producentka „Chirurgów” i „Sposobu na morderstwo” przechodzi do Netflixa
- 22:38 Polsat liderem, „Fakty” i MŚ w lekkoatletyce hitami tygodnia
- 22:39 ComPress z o połowę niższymi wpływami i mniejszą stratą. „Część projektów stała się nieopłacalna”
- 22:40 „I love Polsat” w spocie promującym jesienną ramówkę i 25-lecie stacji (wideo)
- 22:41 WP.pl przyciąga internautów bardziej niż Onet, a Interia.pl - niż Gazeta.pl, TVN24.pl i o2.pl (TOP portali)
- 22:42 Rośnie popularność adblocków, Polacy najczęściej na świecie blokują reklamy
- 22:43 Zofia Korecka-Rejczak nowym dyrektorem marketingu CCC, Marek Kmiecik doradcą zarządu firmy
- 22:46 Serial „W rytmie serca” od 10 września w Polsacie. Emisja w niedzielnym prime-time
- 22:46 Resort środowiska chce promować parki narodowe, wyda na to ponad 1 mln zł
- 22:47 Orange po decyzji UOKiK-u przyznaje: w reklamach Orange Finanse informacje o warunkach kredytu niemożliwe do odczytania
- 22:48 Lech Kaczoń: wyrok sądowy ws. uchwały krajobrazowej w Łodzi wskazówką dla innych miast
- 22:49 IGRZ: 140,5 mln zł na reklamy zewnętrzne w II kwartale br., reklama tranzytowa 14 proc. w dół
- 22:53 „Jaka to melodia?” zbuduje widownię „Wiadomościom”. Robert Janowski: stoczyliśmy wojnę i wygraliśmy
- 22:55 Duży spadek oglądalności VIVA Polska w ostatnich latach. „Wynik zmian na rynku dostawców kontentu muzycznego”
- 22:55 "Ozark" po raz drugi
- 22:56 Jarosław Sellin: jesienią nowy projekt ustawy o opłacie medialnej trafi do Sejmu
- 22:58 Spada zasięg i czas oglądania telewizji wśród młodych widzów. „Media cyfrowe są na pierwszym miejscu”
- 23:00 Agora rozczarowana zasięgiem technicznym MUX-8. „Przeniesienie Metra na inny multipleks jednym z rozwiązań”
- 23:00 Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
- 23:10 Daniel Craig wróci jako James Bond. "Chcę się pożegnać z rolą w dobrym stylu"
- 23:11 „Drogi nadziei” serialem historycznym Telewizji Polskiej na stulecie niepodległości
- 23:33 TVP wyda 400 mln zł na rozwój technologiczny, szykuje płatny serwis VoD i cyfrowe wersje „Ekstradycji” i „Czterdziestolatka”
- 23:49 Zmiana szefa „Wiadomości” to zamówienie polityczne, propaganda była zbyt nachalna (opinie)
- 23:53 W przypadku nawałnicy SMS-y mogą uratować ludzkie życie