W reklamach twórcy i szefowie małych firm z różnych branż opowiadają o swoich problemach, rozterkach i radościach na początku działalności biznesowej. Na końcu Marek Kondrat stwierdza, że mimo to warto zaczynać takie projekty, a wsparcie może być Firmowy Pakiet na Start oferowany przez ING Bank Śląski razem z Kontem Direct dla Firmy,
Kampania podkreśla też, że w ramach Firmowego Pakietu na Start dostępne są m.in. terminal płatniczy (bez opłaty za udostępnienie przez pierwsze trzy miesiące) oraz leasing samochodu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/banki-wydaja-mniej-w-telewizji-i-radiu-wiecej-w-gazetach-liderem-ing-bank-slaski-analiza ##
Działania reklamowe będą realizowane głównie w internecie oraz telewizji.
Za obsługę marketingową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (kreacja reklam) oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub (zakup mediów).












