Zofia Korecka-Rejczak nowym dyrektorem marketingu CCC, Marek Kmiecik doradcą zarządu firmy

Zofia Korecka-Rejczak została nowym dyrektorem marketingu w firmie obuwniczej CCC - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła Marka Kmiecika, który awansował w strukturze firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zofia Korecka-Rejczak nowym dyrektorem marketingu CCC, Marek Kmiecik doradcą zarządu firmy
Zofia Korecka-Rejczak

Zofia Korecka-Rejczak do CCC przeszła z adidas Group. W dziale marketingu tej firmy pracowała od lutego 2013 roku. Najpierw, przez blisko trzy lata była brand directorem marki Reebok na region CEE. W styczniu ub.r. została senior directorem brand activation marki Reebok na Europę Centralną.

Do adidas Group przeszła z Castorama Polska, gdzie była dyrektorem marketingu. W latach 2006-2011 pełniła taką funkcję w Empik Group.

Do lipca br. dyrektorem marketingu CCC był Marek Kmiecik, który stanowisko to objął wiosną 2015 roku. Obecnie jest doradcą zarządu firmy ds. marketingu i strategii komunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji