Archiwum z dnia 2017.10.02
- 00:00 Littlemoonster96 przed Maffashion i Deynn na czele twórców internetowych na Instagramie (TOP 20)
- 02:01 Warsaw PR dla producenta mebli miejskich SEEDiA
- 06:02 Heroes Brand Communication prowadzi komunikację marek Fotojoker i Cewe
- 12:18 Serial „Templariusze” premierowo w HBO od 8 grudnia
- 12:21 Co szóste dziecko w Polsce ma zaburzenia słuchu. Częstym powodem są nawracające infekcje dróg oddechowych
- 13:39 Focus.pl w nowej wersji, Łukasz Orbitowski felietonistą
- 14:27 BlackBerry na niewielkim plusie, przychód w dół, rekord w segmencie oprogramowania i usług
- 16:31 Familijne Ulubioną Marką Polaków 2017
- 16:57 Jak początkujące sklepy internetowe mogą dotrzeć do potencjalnych klientów?
- 17:03 Budynie jaglane z Serca Natury Delecta
- 18:50 Zagrożenia bezpieczeństwa dla współczesnej bankowości i jak im przeciwdziałać
- 18:52 „Jeloł to” w reklamach bananów Yellow (wideo)
- 19:28 „Szalona 5” znów promuje hipermarkety Carrefour (wideo)
- 19:56 Epic Dreams odpowiedzialny za nowy portal sieci restauracji SPHINX
- 20:58 Pacynki w rodzinnej loterii kosmetyków Nivea (wideo)
- 21:00 Michał Lutostański z zespołem wracają do Kantar Millward Brown
- 21:08 Grupa Uzdrowiska Polskie z nową identyfikacją wizualną
- 21:11 Titan 2 i Delta - wzmocnione telefony myPhone Hammer za 449 zł i 159 zł (wideo)
- 21:22 LisaGay Hamilton została Condoleezzą Rice
- 21:32 Monica Bellucci w horrorze science fiction
- 21:33 Microsoft udostępnia markom chatboty w wyszukiwarce Bing
- 21:55 Małgorzata Marzewska za Darię Sulgostowską kieruje komunikacją OTCF
- 21:55 Projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych budzi wątpliwości GIODO. Konsultacje potrwają do połowy października
- 21:57 "Wspólnik" Johna Grishama w telewizji
- 22:00 Bartłomiej Gierszyn szefem marketingu B2C Netii
- 22:03 T-Mobile wprowadza standard HD Voice+ podnoszący jakość połączeń telefonicznych
- 22:05 „Wall Street Journal” bez drukowanych wersji w Europie i Azji
- 22:07 RMF FM liderem w Bydgoszczy, Złote Przeboje Elita na drugim miejscu
- 22:10 „Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl
- 22:11 Co po RODO w branży reklamy? Fundacja Panoptykon zakłada trzy scenariusze
- 22:14 Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone przed Play oraz Sercem i Rozumem
- 22:15 „Stosunkowo najwięcej muzyki” - prezenterzy w reklamach 4Fun TV (wideo)
- 22:17 George Friedman: Za 30 lat Polska będzie regionalną potęgą
- 22:18 Przeglądarki internetowe: Chrome i Firefox w górę w Polsce i na świecie
- 22:20 Najsztub, Ohme i Kędzierski w nowych programach Onetu, VoD.pl z filmami od 20th Century Fox
- 22:20 Łukasz Gwiazda: z BBDO Warszawa do TalentMedia
- 22:23 Bartłomiej Graczak prezenterem w TVP Info, pozostanie reporterem „Wiadomości”
- 22:25 Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo
- 22:26 Magdalena Gwóźdź-Pallokat w gronie prowadzących „24 godzin”. Zastąpiła Joannę Dunikowską, która poszła na urlop macierzyński
- 22:27 Anna Rogowiecka: z Plej do kierownictwa Roots PR
- 22:29 Comperia ze wzrostem wpływów o 79 proc. i 1,4 mln zł straty
- 22:30 Dubaj zbuduje symulator marsjańskiego miasteczka za 140 mln dolarów
- 22:31 Telewizja Republika z programem „Nie o to pytałem” o hip-hopowcach (wideo)
- 22:32 Adrian Klarenbach gospodarzem „Ideologiki” w Polskim Radiu 24
- 22:33 Gdańsk zapłaci pół mln zł za obecność w filmie „Miłość jest wszędzie”
- 22:35 Michał Fajbusiewicz wraca z programem „Magazyn kryminalny 997” do TVP2. „To nie będzie ten sam program”
- 22:37 „Świat według Kiepskich” stracił 160 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
- 22:39 Cezary Łazarewicz laureatem Literackiej Nagrody Nike
- 22:40 Meloradio reklamuje się hasłem „Dobra muzyka i wszystko gra”
- 22:40 Marek Szkolnikowski wybrany do komitetu sportowego Europejskiej Unii Nadawców
- 22:41 Grzegorz Wiejak po 5 latach odszedł z Grupy ZPR Media
- 22:42 Polskie Radio Rytm zmieni się w Polskie Radio Chopin - jest zgoda KRRiT
- 22:44 Prezes TVN: pozwalamy wypowiadać się wszystkim osobom z polityki, Polska centrum e-wideo dla Scripps
- 22:45 415 tys. widzów nowego serialu „Miasto skarbów”. TVP2 bez szans w starciu z konkurencją
- 22:46 Akcje Fachowcy.pl w dół o 90 procent. „Błędy w sprzedaży udziałów, obawy inwestorów, wprowadzamy restrukturyzację”
- 22:47 Mediacap ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Mocno w górę Opinie.pl i TalentMedia
- 22:48 Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
- 22:49 „Ben 10 Wyzwanie” pierwszym autorskim teleturniejem Cartoon Network w Polsce. Emisja od listopada
- 22:51 Morozowski: PiS spróbuje przejąć TVN24 i „Gazetę Wyborczą”, możemy wyprowadzić milion osób na ulice
- 22:59 Google daje wydawcom prawo do płatnego udostępniania wszystkich treści
- 23:10 TVP2 po raz pierwszy od wielu lat wyprzedziła TVP1. 550 tys. widzów przewagi „Faktów” TVN nad „Wiadomościami” TVP1
- 23:11 Sympatia na czele serwisów randkowych, w dół eDarling i SympatiaPlus. Datezone liderem w erotyce
- 23:13 Fratria z 34 mln zł wpływów i 2,9 mln zł zysku netto w ub.r. Karnowski: przychody z sektora publicznego nie są kluczowe
- 23:22 Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie)
- 23:33 Spadki oglądalności „Wiadomości” i „Teleexpressu” pomimo równoległej emisji w TVP Info, widzów zyskała „Panorama”
- 23:44 Aleksander Kutela: autorskie programy Grupy Onet przynoszą zyski, nie będą oferowane odpłatnie