Anna Rogowiecka: z Plej do kierownictwa Roots PR

Anna Rogowiecka zaczęła pracę jako partner w agencji Roots PR. Poprzednio pracowała w agencji Plej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Rogowiecka: z Plej do kierownictwa Roots PR
Anna Rogowiecka

W Roots PR Anna Rogowiecka odpowiada za wizerunek i rozwój agencji, a także koordynację postępowań przetargowych. W kierownictwie agencji dołączyła do jej założycielek: Anny Godzisz i Gabrieli Żółtanieckiej.

- Agencja zatrudnia świetnych specjalistów od PR, komunikacji online, współpracy z influencerami, organizatorów wydarzeń specjalnych. Posiada również własne studio kreacji graficznej. Ma zatem wszelkie kompetencje do obsługi zintegrowanych projektów marketingowych. Ponadto Roots wywodzi się z mojej ulubionej, ale jakże trudnej dyscypliny jaką jest public relations -  uzasadnia Anna Rogowiecka swoje przejście do agencji.

Klientami Roots PR są obecnie m.in. Grupa Żywiec (marki Żywiec, Desperados, EB, Królewskie, Warka Radler), Sokołów, Polfarmex, Media Markt i Saturn. W agencji pracuje na stałe 14 osób, firma zapowiada, że w najbliższym czasie zatrudni kolejne osoby.

Anna Rogowiecka przez ostatnie cztery lata pracowała w agencji Plej - najpierw zajmowała się rozwojem biznesu, a następnie pełniła funkcję marketing & PR director. Wcześniej była związana z agencjami Prowokator, After Hours oraz Event Public Relations, zajmowała się tam działaniami new business, a także realizowała wydarzenia specjalne.

W branży marketingowej pracuje od ponad 10 lat. Jest absolwentką psychologii społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji