Archiwum z dnia 2017.11.23
- 11:00 LG Polska z loterią na dwudziestolecie działalności w Polsce
- 11:23 Nuvias Group dystrybutorem FileFacets w regionie EMEA
- 12:07 Jaką rybę wybrać, czyli świąteczny poradnik FRoSTY
- 13:51 Delecta z tytułem Superbrands 2018
- 14:23 Akademia programowania Software Development Academy dołącza do akcji Black Friday
- 14:58 Nawet 200 gier na Xbox One X dzięki dyskom Seagate Game Drive
- 16:00 Dimark zmienia swój wizerunek
- 16:28 Pomarańczowy Dzień Dyni w Akademii Fitness
- 16:32 W walce o odporność, jedz bakalie!
- 16:40 DaWanda.pl w świątecznej kampanii promuje „prezenty do pokochania”
- 18:02 Alior Bank wspiera innowacyjne produkty
- 18:06 Szwedzka agencja kreatywna Acne partnerem Deloitte Digital CE
- 19:33 Canal+ i HBO w ofercie Player+. "Najlepszy legalny serwis VOD i TV w Polsce”
- 20:00 "Sway" - świąteczna reklama Apple (wideo)
- 20:05 Luke Grimes jako zakładnik w wigilię w sklepie monopolowym w "El Camino Christmas"
- 20:06 Świąteczne przygotowania w świecie Lego (wideo)
- 20:16 RMF FM wyprzedziło Trójkę we Wrocławiu
- 20:33 17 zł za ostrzeżenie przed nieuczciwym kontrahentem
- 21:00 Jerzy Dudek ambasadorem reklamowym firmy bukmacherskiej Superbet
- 21:00 Warner Bros. straci nawet 100 milionów dolarów na "Lidze sprawiedliwości"
- 21:04 Messenger obsłuży zdjęcia w jakości 4K
- 21:10 Stowarzyszenie Równość na Fali przestrzega młodzież przed sięganiem po alkohol
- 21:19 "On Air" - nowa płyta The Rolling Stones
- 21:19 Black Friday - masz takie same prawa jak zwykle
- 21:20 Honor V10 z 6-calowym ekranem i podwójną kamerą w cenie od 1450 złotych
- 21:21 Sony promuje designerskie telewizory OLED A1
- 21:22 Maja Biniewicz digital chief officerem w Grupie MullenLowe
- 21:22 Interia z odświeżoną aplikacją na iOS: nowy układ, sekcja z prognozą pogody
- 21:25 Grupa IMS z 14-procentowym wzrostem przychodu w III kwartale 2017 r.
- 21:28 "Ordonka" w premierowym słuchowisku radiowej Dwójki
- 21:29 Twórcy "Narcos" stworzą kolumbijski serial dla Netfliksa
- 21:30 Vigo System laureatem rankingu "Lubię, bo Polskie"
- 21:33 Volkswagen rusza z kampanią „Twoje Centrum Oszczędności”
- 21:36 Ponad 700 skarg do Rady Reklamy, głównie na wprowadzanie w błąd, dyskryminację i przemoc
- 21:37 Carat stracił na rzecz MediaComu obsługę mediową Opla w Europie
- 21:38 Prokuratura zbada, czy Latkowski i Majewski mówili prawdę w sprawie biznesmena z Trójmiasta
- 21:39 AMS zaprezentował nowy model wiat przystankowych w Poznaniu
- 21:40 Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target
- 21:41 PKP Intercity rozpoczyna przetarg na obsługę mediową
- 21:42 Marta Biernacka-Miernik dyrektor zarządzającą agencji ComPress
- 21:44 Tomasz Bocheński nagrodzony w European Newspaper Award za okładki „Polski Metropolii Warszawskiej” i „Naszemiasto.pl”
- 21:45 Andrzej Kozłowski za Przemysława Kurczewskiego prezesem EmiTela
- 21:46 Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu
- 21:49 Duży spadek czytelnictwa „Faktu” i „Gazety Wyborczej”. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej
- 21:50 Od sierpnia do listopada popularność stron na polskim Facebooku spadła o 30 procent. „Zasięgi organiczne będą dążyć do zera”
- 21:52 „Twoja twarz brzmi znajomo 9” wiosną 2018 roku w Polsacie
- 21:53 Czabański odwołał posiedzenie Rady Mediów Narodowych dot. szefów PAP i Radia Wrocław oraz dyrektorów TVP
- 21:55 Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego
- 21:58 Kantar Public o sondażu dla TVP z pytaniem o PO jako Targowicę: przeprowadzony rzetelnie, odmowa byłaby deklaracją polityczną
- 22:00 Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange i Unilever (TOP10)
- 22:05 Telewizja Polsat wyemituje 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy (zobacz spot)